Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så kjedelig når TR lar vente på segNei har ikke hatt noe denne syklusen. TR må komme nå så jeg kan ringe klinikken å få info om veien videre.
På riksen må man ta sprøytene mellom 15-21. Antar det er siden man skal ta den etter man har vært på ul-kontroll (for å ev. kunne justere dosen samme dag), vet ikke om det er noen flere grunner...Da er Puregon i hus og i morgen skal jeg endelig sette første sprøyte igjennoen som skyter opp på kvelden? Har alltid gjort det tidlig på morgenen, men jeg vil ikke gjøre det på jobb lengre. Det spiller vellingen rolle om det er morgen eller kveld vel?
![]()
Er så kjedelig å vente på tr! Men da har du nok hatt el litt senere bare. Min el ble en uke forsinket denne måneden fordi jeg var syk, så er jo mye som kan påvirke eggløsningen liksom. Håper hun kommer snarest daBlir gal. Enda en dag uten Tr. Frustrerende nå man vet at det er 0 sjangser for graviditet og tanta ikke kommet
Er i samme situasjon som deg, og holder på å bli gal! Jeg slutta på progynova for åtte dager siden. Fortsatt ingen TR. Tidligere har den kommet på dag 2 eller 3, så er kroppen ute å kjøre. Noen som har ventet like lenge som meg på TR etter progynova-stopp?Blir gal. Enda en dag uten Tr. Frustrerende nå man vet at det er 0 sjangser for graviditet og tanta ikke kommet
Melder meg ut fra desember. Eggene på ul var litt små foreløpig, men hun trodde de kom til å være perfekte på ny ul på mandag. Økte også dosen på Puregon til 150ie. Så blir nok mest sannsynlig uttak onsdag eller torsdag.![]()
Dag fire på Puregon i dag. Hodepine kom som et lyn i morgest og jeg kjenner at det kobber som bare juling i eggstokkene
Hvordan er formen damer?ha en fortreffelig lørdag!
Lykke tilMelder meg ut fra desember. Eggene på ul var litt små foreløpig, men hun trodde de kom til å være perfekte på ny ul på mandag. Økte også dosen på Puregon til 150ie. Så blir nok mest sannsynlig uttak onsdag eller torsdag.![]()
Lykke tilMelder meg ut fra desember. Eggene på ul var litt små foreløpig, men hun trodde de kom til å være perfekte på ny ul på mandag. Økte også dosen på Puregon til 150ie. Så blir nok mest sannsynlig uttak onsdag eller torsdag.![]()
Ikke dårlig tegn, mange som ikke kjenner noentingHer er det dag 5 på Gonal-F. Hodepine 'c men kjenner ikke noe i eggstokkene. Håper ikke det er et dårlig tegn![]()