Innsett Desember <3

Woop woop :-D Satt inn en spire i dag. Var så heldig at jeg fikk 4 på frys også! :-D 15 desember får jeg ta blodprøve.. Hvordan skal man få tiden til å gå fortest mulig? :-P

Woop woop :-D Satt inn en spire i dag. Var så heldig at jeg fikk 4 på frys også! :-D 15 desember får jeg ta blodprøve.. Hvordan skal man få tiden til å gå fortest mulig? :-P

Grattis! Håper jeg joiner klubben på mandag! pynt til jul og bak julekaker, handle julegaver og kos deg med venner:-)

Last edited:
Tusen takk for det! Ventetiden er grusom allerede..! Alt bra med deg?
Ja det er ikke for sarte sjeler dette opplegget her hehe, verdensmestere i venting blir vi;)
Gruer meg litt til den tiden jeg også, men foreløpig er jeg mest redd for å ikke komme dit i det hele tatt. Hadde dårlig uttelling forrige gang med bare ett egg som overlevde til innsett, så veldig spent og litt bekymret for hvordan det går denne gang. Er veldig sliten og sover litt dårlig, men har blitt sykmeldt nå, så da går det greit når man kan slappe av og ikke stresse rundt på jobb:) Velger å høre på kroppen denne gang og ta det med ro:)

Slimhinnene var blitt tykkere (10,4 nå ). Jeg skal fortsette å teste etter EL. Hvis ikke noe det var blitt positivt til fredag skulle jeg ringe klinikken. Så da får vi bare vente å se da.

Hei jenter, jeg bare hopper rett inn og håper det er ok❤️
Jeg fikk satt inn et egg den 7/12.
Dette er forsøk nr 2.
I morgen skal jeg ringe å høre om noen av de andre eggene kunne fryses. Spennende dager
Ønsker alle en god natt.
Bare å hoppe inn her:) Lykke til som ruger! Hvor hører du til hen da? :)

Hei jenter, jeg bare hopper rett inn og håper det er ok❤️
Jeg fikk satt inn et egg den 7/12.
Dette er forsøk nr 2.
I morgen skal jeg ringe å høre om noen av de andre eggene kunne fryses. Spennende dager
Ønsker alle en god natt.

Velkommen! da ligger vi likt i løypa, jeg satt også inn samme dag:)

Back
Topp