Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med spire og frys. Slapp av og nyt førjulstiden.Woop woop :-D Satt inn en spire i dag. Var så heldig at jeg fikk 4 på frys også! :-D 15 desember får jeg ta blodprøve.. Hvordan skal man få tiden til å gå fortest mulig?![]()
Woop woop :-D Satt inn en spire i dag. Var så heldig at jeg fikk 4 på frys også! :-D 15 desember får jeg ta blodprøve.. Hvordan skal man få tiden til å gå fortest mulig?![]()
Det er jo supert! Lykke til med rugingenJeg ruger på en blastocystFikk også en blasto på frys, så det er jeg fornøyd med! Nå starter ventetiden..
Spennende jaKontroll UL til fredagog snart tirsdag
herregud så spent
![]()
Hvordan gikk det hos gyn?EL test negativ i dag, GU om en time.
Å så spennendeSpennende jaJeg har kontroll på torsdag, får se om vi får uttak ikke så lenge fra hverandre da
![]()
Det er jo supert! Lykke til med rugingen![]()
Riksen! Og du?Å så spennendehvilken klinikk hører du til ?
![]()
PorsgrunnRiksen! Og du?![]()
Ja det er ikke for sarte sjeler dette opplegget her hehe, verdensmestere i venting blir viTusen takk for det! Ventetiden er grusom allerede..! Alt bra med deg?
Velkommen til oss. Og masse lykke til som rugerHei jenter, jeg bare hopper rett inn og håper det er ok
Jeg fikk satt inn et egg den 7/12.
Dette er forsøk nr 2.
I morgen skal jeg ringe å høre om noen av de andre eggene kunne fryses. Spennende dager
Ønsker alle en god natt.
Bare å hoppe inn herHei jenter, jeg bare hopper rett inn og håper det er ok
Dette er forsøk nr 2.
I morgen skal jeg ringe å høre om noen av de andre eggene kunne fryses. Spennende dager
Ønsker alle en god natt.
Hei jenter, jeg bare hopper rett inn og håper det er ok
Dette er forsøk nr 2.
Ønsker alle en god natt.