Jepp, men nå er det fordi jeg ikke orker å bli vekket fordi hun vil ha kos. Hormoner og vekking er ikke noe man likerUff, er hun litt mammajente?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, men nå er det fordi jeg ikke orker å bli vekket fordi hun vil ha kos. Hormoner og vekking er ikke noe man likerUff, er hun litt mammajente?
Tror det er 3000 hvis jeg ikke tar feilHvor mange innlegg var det igjen for den?
God morgenGod morgen alle sammen
Absolutt ikke. Måtte soveKlar for en skravlenatt?![]()
Bør være innafor det800 på to dager er respektabelt! !
God morgenGod morgen alle sammen
He he uff da. Var kanskje ikke det du hadde lyst tilGod morgen, ja.
Note to self: hårstrikk i kalenderen er populært hos min datter. Velg pakker som ikke har instruksjons/inspirasjonsbilder av avanserte frisyrer (for tykt, langt hår)
Mor må leke frisør på morgenen...
Og ta mange bilder.Det har reddet mye hos meg.
Jeg fikk alvorlig hjertesvikt under fødsel som ble oppdaget 6 uker etter fødsel. Samt at jeg vist hadde hatt svangerskapsforgiftning under fødsel.
Når jeg ble utredet og behandlet for hjertesvikt fant de ut at jeg hadde en medfødt hjertefeil i tillegg. Hull i hjerte.
Hehe..God morgen, ja.
Note to self: hårstrikk i kalenderen er populært hos min datter. Velg pakker som ikke har instruksjons/inspirasjonsbilder av avanserte frisyrer (for tykt, langt hår)
Mor må leke frisør på morgenen...
God morgen musemor! Sovet godt?God morgen alle sammen
Bruker dere mer tid på telefonen da??
Vet du hva, for en gangs skyld har jeg faktisk detGod morgen musemor! Sovet godt?
God morgen!Gooood morgen!![]()