Jepp og hun er slapp og klengete :/ får høre med tanta om vi kan møtes igjen når henne er friskJeg orket heller ikke.hmm, jeg ville nok sett an formen. Hvis hun fortsatt har feber, så har hun det jo best hjemme. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp og hun er slapp og klengete :/ får høre med tanta om vi kan møtes igjen når henne er friskJeg orket heller ikke.hmm, jeg ville nok sett an formen. Hvis hun fortsatt har feber, så har hun det jo best hjemme. :/
Oi stakkars liten daBegynte med en skikkelig slitsom natt, også var jeg så innmari sliten til morran. Begynte på medisiner igjen i dag, føler meg ganske rar. Dro på babysvømming og 1 time etter vi kom hjem så spyr ungen så det synger etter ! Det Spruta !! Tørka vekk masse fra ansiktet hennes stakkarsholdt det gående i 2 timer, før hun til slutt drakk litt melk og sovna igjen
![]()
Håper hun sover godt i nattJa nå sover hun heldigvis![]()
Herlig! Vi trenger nok en motvekt.Han er detog veldig avbalansert
![]()
Godt det er overstått da.det var fælt !
Ja, er sikkert ikke dumt. Kjipt, men passer jo aldri å bli syk, sånn egentlig.Jepp og hun er slapp og klengete :/ får høre med tanta om vi kan møtes igjen når henne er frisk![]()
Merkelig det derHerlig! Vi trenger nok en motvekt.![]()
Min og.Merkelig det dermen vi utfyller hverandre veldig godt så er noe med det.
og jeg er sånn planleggings og organiseringsmenneske. Må ha oversikt og kontroll. Det er ikke han. Han synes det er veldig greit at jeg tar den biten. Så er han den mer "fikser det når det skjer" typen.
![]()
Sove godt! Nærmer seg leggetid her og gitt.Natta jenter![]()
Hå, den har jeg og fått kjenne påMin og.så avslappa at det kan bli irriterende!
![]()
Venter bare på gubben og frøkna skal legge seg. Han er å skifter en bleieSove godt! Nærmer seg leggetid her og gitt.![]()
Koselig. Jeg må opp klokka seks, så jeg burde vel absolutt takke for meg idag.Venter bare på gubben og frøkna skal legge seg. Han er å skifter en bleie![]()
Medaljens bakside.Hå, den har jeg og fått kjenne på![]()
Nei typisk å bli dårlig når det skjer tingJa, er sikkert ikke dumt. Kjipt, men passer jo aldri å bli syk, sånn egentlig.![]()
Sove godtNatta jenter![]()
Godt hun rekker å bli frisk til jul iallefall.Nei typisk å bli dårlig når det skjer tingheldigvis ikke noe i bhg hun går glipp av
![]()
Uff, er hun litt mammajente?Må vente til snuppa mi sover :/ klarer ikke sove fra henne at pappaen tar henne når hun er syk![]()
JaGodt hun rekker å bli frisk til jul iallefall.![]()