Skravletråd desember

Jeg orket heller ikke. :p hmm, jeg ville nok sett an formen. Hvis hun fortsatt har feber, så har hun det jo best hjemme. :/
Jepp og hun er slapp og klengete :/ får høre med tanta om vi kan møtes igjen når henne er frisk ❤️

Begynte med en skikkelig slitsom natt, også var jeg så innmari sliten til morran. Begynte på medisiner igjen i dag, føler meg ganske rar. Dro på babysvømming og 1 time etter vi kom hjem så spyr ungen så det synger etter ! Det Spruta !! Tørka vekk masse fra ansiktet hennes stakkars :( holdt det gående i 2 timer, før hun til slutt drakk litt melk og sovna igjen :(
Oi stakkars liten da :(

Herlig! Vi trenger nok en motvekt. ;)
Merkelig det der :p men vi utfyller hverandre veldig godt så er noe med det. :) og jeg er sånn planleggings og organiseringsmenneske. Må ha oversikt og kontroll. Det er ikke han. Han synes det er veldig greit at jeg tar den biten. Så er han den mer "fikser det når det skjer" typen. :p

Merkelig det der :p men vi utfyller hverandre veldig godt så er noe med det. :) og jeg er sånn planleggings og organiseringsmenneske. Må ha oversikt og kontroll. Det er ikke han. Han synes det er veldig greit at jeg tar den biten. Så er han den mer "fikser det når det skjer" typen. :p
Min og. :p så avslappa at det kan bli irriterende! :p

Ja, er sikkert ikke dumt. Kjipt, men passer jo aldri å bli syk, sånn egentlig. :(
Nei typisk å bli dårlig når det skjer ting :( heldigvis ikke noe i bhg hun går glipp av :D

Må vente til snuppa mi sover :/ klarer ikke sove fra henne at pappaen tar henne når hun er syk :(

Back
Topp