Hoho, nå kan dere kose dere![]()
Ja, ihvertfall jeg
Gubben bryr seg fint lite om tv egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho, nå kan dere kose dere![]()
Mer liv her enn det var de fleste dager i november, men mye mindre enn det var i gårVar rolig her inne nå
Håper også detGod natt!Håper du føler deg bedre i morgen!
Næh, seriøst?Tror denne tråden er lengre enn totalen på november![]()
Stilligt . Og han hörer på deg og jaJeg har sendt min ned for å smøre lefse til meg. hihi
Prates i morgen jaSov godt, så snakkes vi I morgen![]()
Åååh, liker ikke. Var selv nesten sengeliggende på sluttenKjenner det det på gikta. Neida, men jeg kjenner det på bekkenet![]()
Ribbe er julemat da!![]()
Har dere ikke tv kanaler? Jepp, jeg skal se![]()
Det har virkelig blitt det
Mannen ser heldigvis her![]()
Hehe. Skulle bare mangle her jeg ligger med maserierStilligt . Og han hörer på deg og jaNice
Næh? Er det? Jeg kjøper detDere er jo på husleit,nabohuset vårt er tilsalgs![]()
Hvor mange innlegg var det igjen for den?Ja det jeg og tenker. Men hadde vært gøy med ammeputa
. Hadde gjort godt for ryggen og bekkenet mitt også utover i svangerskapet
![]()
Har bare ei. 3.5 år.![]()
Der da?
Ja var det jeg merketMer liv her enn det var de fleste dager i november, men mye mindre enn det var i går
Samme her. Når hun var syk så havna hun oppi til meg :/ så tett at på brystkassa mi var eneste stedet hun ville sovneVi har holdt på en stund nå. Hadde en god fremgang for en tid siden men sykdom og tenner ødela. Så vi havet tilbake på scratch
. Nå satser jeg på at han forstår poenget med å sovne selv før evt sykdom eller tenner slår til igjen
![]()
God natt. Håper du får sove godtHar funnet sengen jeg. Trøtt, sliten og kvalm
. Sier god natt og krysser fingrene for at Norge vinner kampen
![]()
Syns det er genialther i huset brukes det flittig
![]()
Haha. Fysj.. wiener altsåJeg fikk så lyst på wiener jeg nå at min kjære gubbis lager det til meg (eller han koker de)
Nei gjör du. Ting skjer ja.Hehe. Skulle bare mangle her jeg ligger med maserier![]()