Hvor ofte har dere sex? Tips til stillinger?

Bkno1922872

Betatt av forumet
Hvor ofte har dere sex nå? I forhold til før svangerskapet?

Vi har så forskjellig døgnrytme nå, så vi har sjeldent lyst samtidig. Vi hadde veldig lite intimtid de første 5 mnd men har heldigvis tatt seg opp i det siste. Jeg savnet nærheten, men det begynner å bli litt slitsomt/vanskelig pga stor mage og vondt bekken :p

hvilke stillinger fungerer bra for dere nå som magen er stor? (Som også er intime - typ ikke doggy)
 
Sex ja. Der var en gang! Hehe det er mangelvare her i huset om dagen. Lysten min er heelt borte denne gangen, jeg sniker meg heller unna når jeg vet at han begynner å hinte:p når vi først har oss en kjapp gang kanskje annenhver uke klarer jeg bare å ligge på siden, det gjør vondt både når vi holder på og resten av den dagen. Så stakkars gubben min må nok være frustrert en stund til ja:)
 
Her funker det veldig bra å legge på sida :D Altså i skje :) Vi har ikke så ofte som før, men ett par ganger i uka ca :)
 
Nå har vi sex kanskje 2 dager i uka, og før hadde vi 4 kanskje ! Jeg merker det veldig at jeg ikke får den nærheten jeg fikk før i form av at det er mer ork nå å ha sex !

Når vi har sex så er det som regel at jeg ligger på siden, at jeg sitter oppå han. Eller at jeg ligger på ryggen med rumpa i enden av senga også står han på gulvet ( hvis noen skjønner hva jeg mener). :p ikke anal sex altså ! Ha ha ha
Må si at jeg gleder meg veldig til å ha normal sex med mannen Min og ikke føle meg som en hvalross. :)
 
Etter innleggelse på sykehuset har det blitt nada! Får ikke lov.
 
Hvor ofte har dere sex nå? I forhold til før svangerskapet?

Vi har så forskjellig døgnrytme nå, så vi har sjeldent lyst samtidig. Vi hadde veldig lite intimtid de første 5 mnd men har heldigvis tatt seg opp i det siste. Jeg savnet nærheten, men det begynner å bli litt slitsomt/vanskelig pga stor mage og vondt bekken :p

hvilke stillinger fungerer bra for dere nå som magen er stor? (Som også er intime - typ ikke doggy)

Har samme problemstillingen som deg med forskjellig døgnrytme + at han reiser en del i jobben... Lysten var helt borte i starten også, men nå tilbake igjen ;-) vi har ca 2 ganger i uka, av og til mindre av og til mer - litt mindre enn før graviditeten men har tatt seg opp i det siste :)

Jeg er veldig fan av bakfra liggende - det er mer intimt enn doggy for han kan holde rundt og jeg kan få blikkontakt om jeg snur litt på meg samtidig som han har fri passasje for magen ;-P ellers liker jeg å ligge på siden, nederst på sengekanten og at han står om du skjønner... Da er heller ikke magen i veien, ganske behagelig å ligge sånn + at man ser hverandre :)
 
Sex? Hva er det? Haha... Har ikke sett noe til det siden i sommer... Herreguuuud det er lenge siden :p
 
Spooning fungerer fint :)
 
Har hatt noen blødninger så det har ikke vært sånn all verden de siste ukene, men nå som de har roet seg så er det kanskje 1-3 ganger pr.uke. Som regel jeg som sitter oppå fordi jeg da styrer både dybde og belastning på magen. Ellers så er jo det å ligge på siden fint, eller at han sitter på kne foran meg mens jeg har en pute under ene siden av hofte / rygg, slik at jeg får luft, jeg kan ikke ligge på rygg lengre uten å føle at jeg kveles og skal besvime. Sex er viktig, og om ikke det blir full pakke så kan man være god med hverandre likevel.. Jeg klarte ikke ha sex på 7 mnd etter forrige fødsel pga smerter, det svidde og føltes ut som om underliv og bekken stod i brann :s
Trøtt er man også med spedbarn.. Så jeg prioriterer sengekos nå så vi har noen gode minner å leve på frem til våren :D
 
Vi hadde lite sex før svangerskapet og, da jeg ikke så lysten av meg. Men ja, vi har det sikkert 1-2 ganger i mnd. Synes sidelengs fungerer fint :) Nå i det siste har hun lille i magen vært superaktiv når det ellers har kunnet vært naturlig at vi skulle ha sex - og da synes både han og meg det blir veldig freakish hele greia når hun beveger seg i magen, også skal vi liksom ha sex samtidig.

Og jeg kan ikke se underlivet mitt lengre, og vet derfor heller ikke hvor mye hår som er der, vet nesten ikke om det er reint en gang så nå blir det ikke MER for å si det sånn. Vasker meg jo nedentil hver gang jeg er i dusjen altså (1-2 ganger daglig), men pleier liksom "se" at det faktisk er rent. Nå har jeg 0 kontroll, og synes det er litt ekkelt. :eek: Så ikke helt comfy med at det skal skje så veldig mye rart der nede. Hihi.. :)
 
Off gubben vil bytte meg bort mot en som har mer lyst.
Han har jo super mye lyst, mens jeg har nada. Har heldigvis blitt litt bedre, Men er langt i fra en gang i uken.
 
Altfor sjelden!! Vi hadde en voldsom periode når jeg ble gravid, nå kan det gå uker mellom :eek:
Den beste stillingen er om jeg ligger på rygg og han på siden, da klarer jeg også å vri meg litt i overkroppen så magen ikke presser for mye rett oppå.
 
Her og er det helt dødt fra begges side egentlig. Hvis det først skal skje noe, så ligger jeg som regel på siden, og så står han på kne. Funker det!
 
Vi hadde lite sex før svangerskapet og, da jeg ikke så lysten av meg. Men ja, vi har det sikkert 1-2 ganger i mnd. Synes sidelengs fungerer fint :) Nå i det siste har hun lille i magen vært superaktiv når det ellers har kunnet vært naturlig at vi skulle ha sex - og da synes både han og meg det blir veldig freakish hele greia når hun beveger seg i magen, også skal vi liksom ha sex samtidig.

Og jeg kan ikke se underlivet mitt lengre, og vet derfor heller ikke hvor mye hår som er der, vet nesten ikke om det er reint en gang så nå blir det ikke MER for å si det sånn. Vasker meg jo nedentil hver gang jeg er i dusjen altså (1-2 ganger daglig), men pleier liksom "se" at det faktisk er rent. Nå har jeg 0 kontroll, og synes det er litt ekkelt. :eek: Så ikke helt comfy med at det skal skje så veldig mye rart der nede. Hihi.. :)
Hehe her også er det en i magen som gjerne våkner til liv, og jeg syns det blir så rart. Sambo bryr seg ikke, for han er alltid så vår-yr at han griper hver mulighet:p men sist gang vi skulle ta en kjappis hadde jeg en ninja i magen sånn at hele magen hoppet hit og dit, datteren vår våknet og begynte å rope fra sengen sin fordi hun ville stå opp, og bikkja kom inn og stirret på meg fra sengekanten.. Hurra for familielivet Haha, det blir ikke mye lyst ut av sånt :eek:
 
Ja, jeg synes også det blir litt rart hvis babyen i magen er veldig aktiv under akten - da mister jeg gjerne litt lysten.. Han bryr seg ikke men skjønner meg når jeg forklarer det heldigvis :)

Har også litt vanskeligheter med at jeg ikke ser meg selv lenger (der nede). Føler også jeg er ganske hoven og "større" enn før men han sier han ikke merker forskjell.

Fint å lese at vi er forskjellige - for jeg hadde blitt litt lei meg og følt meg ganske "skyldig" om alle hadde sex flere ganger i uka.. Her er det vel Max 2 ganger i uka, noen ganger kan det gå 2 uker i mellom. Kommer an på formen min, hvor mye han jobber og må gjøre hjemme på huset, osv osv.
 
Hehe her også er det en i magen som gjerne våkner til liv, og jeg syns det blir så rart. Sambo bryr seg ikke, for han er alltid så vår-yr at han griper hver mulighet:p men sist gang vi skulle ta en kjappis hadde jeg en ninja i magen sånn at hele magen hoppet hit og dit, datteren vår våknet og begynte å rope fra sengen sin fordi hun ville stå opp, og bikkja kom inn og stirret på meg fra sengekanten.. Hurra for familielivet Haha, det blir ikke mye lyst ut av sånt :eek:
Haha, snakk om full sabotasje!! :p
 
Tror jeg er blitt jomfru igjen jeg... :p
Signerer denne ;)
Tenker å vente til januar/februar før vi prøver..så viss noe går galt så er baby stor nok til å bli født.
 
Vi har nesten ikke sex :p jeg liker meg vest på toppen i så fall :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke ofte. Før var det flere ganger i uka. Helst hver dag om vi orket. ;) Nå går det mange dager i mellom. Er som regel på toppen da eller på siden;)
 
Back
Topp