Skravletråd desember

Det er smart ja! Har en jeg og :) har lagra bilder på den helt tilbake fra 2010..så er blitt mye rart ja :p
Dataen vår er så gammel at den er ikke til å stole på i det hele tatt :p
Ene pcen min tok kvelden tidligere forrige uke. Satt og skulle sende et dokument på epost. Fikk en følelse av at jeg burde overføre skoledokumenter og bilder til gubbens harddisk. Just in case. 20 minutter etter overføringen var gjort, kortsluttet hele greia :O

Spennende! :) da blir det vel bra med mye god mat hjemme? ;)
Hva skal du gjøre når dere flytter da?
Ja. Masse kjøtt iallefall :p
Jeg er i permisjon til b.hagestart k august til neste år. Ferdig med bacheloren i mai. :) mulig jeg må få meg en helgejobb eller no for å dekke mnd økonomisk etter mai. Så skal jeg finne meg jobb :)

Hihhi. Det kommer seg fort. En måned siden var alt det jeg nevner nå, fremmedord :p ja. Og billig :) f.eks kan få 2 bukser til frøkna i kanskje halvannet år str eller 2 år for stoff til en femtilapp :)
Er det så billig? Har tenkt at det kanskje ikke er så mye penger å spare, siden feks garn kan være ganske dyrt. Men det var jo enda en motivasjon!

Ene pcen min tok kvelden tidligere forrige uke. Satt og skulle sende et dokument på epost. Fikk en følelse av at jeg burde overføre skoledokumenter og bilder til gubbens harddisk. Just in case. 20 minutter etter overføringen var gjort, kortsluttet hele greia :O

Ojsann! Ja, der kan en se... Backup er ganske viktig :o

Den følelsen fikk jeg og engang. Dum som jeg var, overså jeg den. Vipps så mistet jeg 3000 bilder. :( gjør ikke den tabben igjen!

Er det så billig? Har tenkt at det kanskje ikke er så mye penger å spare, siden feks garn kan være ganske dyrt. Men det var jo enda en motivasjon!
Barneklær kan man fort få billig om en handler rett. Og til en barnebukse trenger man ikke mye stoff for å få en bukse :) sengesettet jeg har bestilt stoff til, betalte jeg 25 kr metern for på salg. Black friday salg på stoff og stil. Så handler man smart, er ikke sånne småting dyrt. :) garn ja.. det er dyrt :O men lite som står hjemmestrikka ullgensere :D

Back
Topp