Ja. Det var deeeiligmen hadde krøller i håret fra igår. Og de var enda så fine. Hadde ikke lyst å dusje de vekk
![]()
Jajja, trenger jo ikke vaske håret hver dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Det var deeeiligmen hadde krøller i håret fra igår. Og de var enda så fine. Hadde ikke lyst å dusje de vekk
![]()
Her er klesvasken hellig. Han baare roter og tullerSpesielt kjøkken og vaskerom![]()
Jaa. Det er deiligSå koselig da![]()
Hehe. Men jeg måtte. Skal til frisøren imorgen. Så ville ikke komme med krøller og masse gammel hårspray i detJajja, trenger jo ikke vaske håret hver dag![]()
Ene pcen min tok kvelden tidligere forrige uke. Satt og skulle sende et dokument på epost. Fikk en følelse av at jeg burde overføre skoledokumenter og bilder til gubbens harddisk. Just in case. 20 minutter etter overføringen var gjort, kortsluttet hele greia :ODet er smart ja! Har en jeg oghar lagra bilder på den helt tilbake fra 2010..så er blitt mye rart ja
Dataen vår er så gammel at den er ikke til å stole på i det hele tatt![]()
Ja, skjer for sjeldent dessverre!Så kjekt me sånn kvalitetstid![]()
Ikkje gått å ha bekkenplager .
Ja. Masse kjøtt iallefallSpennende!da blir det vel bra med mye god mat hjemme?
Hva skal du gjøre når dere flytter da?
Er det så billig? Har tenkt at det kanskje ikke er så mye penger å spare, siden feks garn kan være ganske dyrt. Men det var jo enda en motivasjon!Hihhi. Det kommer seg fort. En måned siden var alt det jeg nevner nå, fremmedordja. Og billig
f.eks kan få 2 bukser til frøkna i kanskje halvannet år str eller 2 år for stoff til en femtilapp
![]()
HahaJa, har vært lite av det i det siste, så var veldig fint. Han er jo så kjekk!![]()
Hahaha. Jeg liker ideen jegMoahaha! Jaaa! Åsså he he det frem til hver jul"seee, du har jo klart det før!"
Det blir du pent nødt til!Nei, da plasserer jeg meg selv i skammekroken altså!![]()
Ene pcen min tok kvelden tidligere forrige uke. Satt og skulle sende et dokument på epost. Fikk en følelse av at jeg burde overføre skoledokumenter og bilder til gubbens harddisk. Just in case. 20 minutter etter overføringen var gjort, kortsluttet hele greia :O
HahaI LIKE IT. Sko sæga det till min svigermor å smila . Hon førstår ju ikke norsk likavæl haha![]()
Ferdig nåKos deg med klesvask! Alltid like spennende.![]()
Den følelsen fikk jeg og engang. Dum som jeg var, overså jeg den. Vipps så mistet jeg 3000 bilder.Ene pcen min tok kvelden tidligere forrige uke. Satt og skulle sende et dokument på epost. Fikk en følelse av at jeg burde overføre skoledokumenter og bilder til gubbens harddisk. Just in case. 20 minutter etter overføringen var gjort, kortsluttet hele greia :O
Tro meg, jeg har stygge planerSpesielt!Du burde rote fælt hos dem tilbake
![]()
Tihi ja, fort gjort å glemme i hverdagen.Hahagreit å bli minnet på det innimellom
![]()
Barneklær kan man fort få billig om en handler rett. Og til en barnebukse trenger man ikke mye stoff for å få en bukseEr det så billig? Har tenkt at det kanskje ikke er så mye penger å spare, siden feks garn kan være ganske dyrt. Men det var jo enda en motivasjon!
Jepp, kun meg som har adgangHer er klesvasken hellig. Han baare roter og tuller![]()