Må ikke gjenta seg altsåNei, har lært nå, håper jeg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke gjenta seg altsåNei, har lært nå, håper jeg!![]()
Den pep nå så må nok gjøre noe med detFår holde ut litt til!![]()
Jeg tenktr først at det var jo bare å liksom ... sy? Slå på maskinen og bare gjør det. Men syverden er stor . Og ganske forvirrende om man skal liksom få med seg alt. Men fokuser bare på å tre maskinen, spole tråd på undertrådspolen og finne riktige sømmer. Prøve seg litt på en stoffbit. Teste stinglengde, type. Bare leke seg litt. Så kommer det seg fort.Hihi, vi må vel alle begynne et sted.blir en helt ny verden som åpner seg.
![]()
Ja de gjør faktigst det.Håper det gir seg plutselig da! Er forferdelig med hodepine. Går ut over alt og alle!
Så koselig daJa. Fått fine filmkvelder den siste uka![]()
Nei, da plasserer jeg meg selv i skammekroken altså!Må ikke gjenta seg altså![]()
Spesielt kjøkken og vaskeromSer den. Enkelte områder i huset synes jeg er greiest å gjøre selv og
I LIKE IT. Sko sæga det till min svigermor å smila . Hon førstår ju ikke norsk likavæl hahaNettopp det det gjør![]()
Kos deg med klesvask! Alltid like spennende.Den pep nå så må nok gjøre noe med det![]()
Haha, ja. Den tror det er leketøyOver gjerde og under fugle gjerdet.
Får skylde på at det er valp. Hehe
Haha, forsto bare halvparten av innlegget ditt, men tror jeg forsto meninga.Jeg tenktr først at det var jo bare å liksom ... sy? Slå på maskinen og bare gjør det. Men syverden er stor . Og ganske forvirrende om man skal liksom få med seg alt. Men fokuser bare på å tre maskinen, spole tråd på undertrådspolen og finne riktige sømmer. Prøve seg litt på en stoffbit. Teste stinglengde, type. Bare leke seg litt. Så kommer det seg fort.
Nå tenker jeg på å kjøpe tvillingnål for å få dobbelsøm og begynne og sy barneklær og![]()
Spesielt!Neier ikke det rart?!
Jeg har hatt det veldig bra! Shoppet litt og hatt litt kvalitetstid med min kjære. Merkes godt at jeg hsr gått på asfalt i bekkenet da. Vurderer å ringe kiropraktoren i morra hvis det ikke blir bedre. Har egentlig ikke time før i nesye uke.Ja de gjør faktigst det.
Hur har du haft det idag?!
Haha. Og laminert bilde på veggen av det![]()
Spennende!Ja
Vi flytter i februar tilvake til begges hjemplass. Gubben skal gå tilbake til slakteryrket sitt på gilde![]()
Ja. Det var deeeiligJepp! Fikk du tatt deg en dusj du og?![]()
Så kjekt me sånn kvalitetstidJeg har hatt det veldig bra! Shoppet litt og hatt litt kvalitetstid med min kjære. Merkes godt at jeg hsr gått på asfalt i bekkenet da. Vurderer å ringe kiropraktoren i morra hvis det ikke blir bedre. Har egentlig ikke time før i nesye uke.![]()
Jaønska meg harddisk til jul å kunne lagre alt på
stoler ikke på pcen
![]()
Hihhi. Det kommer seg fort. En måned siden var alt det jeg nevner nå, fremmedordHaha, forsto bare halvparten av innlegget ditt, men tror jeg forsto meninga.ja, å sy klær må være kjempepraktisk. Ofte jeg leter etter veldig spesifikke ting uten å finne dem. Må jo være genialt å bare kunne lage dem selv.
![]()