Ja, gjør detHaha! Ja, jeg burde jo egentlig nyte det så lenge det varer.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gjør detHaha! Ja, jeg burde jo egentlig nyte det så lenge det varer.![]()
Det er gull verdtSover enda. Deilig å ha noen kvelder bare oss voksne![]()
Jepp. Nå går det på autopilot. Hentr opp undertråden, spole tråd på underspolene. Går fortJa, tenker når man først har lært det, så glemmer man det ikke med det første! Nei, skal jammen meg finne den frem når jeg er ferdig med jula og kan rote litt igjen.
Takk takkGodt jobbet![]()
Åh, maange siderHvor bestiller du fra?![]()
Skulle bare ønske alle kiloene forsvant sammen med unnskyldningen. Sist gang måtte jeg virkelig kjempe, og tror ikke det blir lettere denne gang.Ja, gjør detsnart er den unnskyldningen borte
![]()
Ja. Fått fine filmkvelder den siste ukaDet er gull verdt![]()
Nei, jeg har jobbet fra 11-20 så ikke vært her så myeHar du vært med på skravlegildet du og?føler jeg har gått glipp av mange hundre innlegg idag.
![]()
Mine siste 14 kg sitter som støpt :O får de ikke vekkSkulle bare ønske alle kiloene forsvant sammen med unnskyldningen. Sist gang måtte jeg virkelig kjempe, og tror ikke det blir lettere denne gang.![]()
Spole tråd på underspol. Haha. Fremmedord.Jepp. Nå går det på autopilot. Hentr opp undertråden, spole tråd på underspolene. Går fortja, gjør det
er så gøy
![]()
Får litt hjelp av mannen, men liker best å holde orden selvEr det du som må rydde opp alt ?
Ja e de ikke de ena så e det de andraHåper det gir seg. Slitsomt nok å være gravid om man ikke skal ha hodepine i tillegg.![]()
PrecisJepp. Sone helt ut
Hehe. Var det for meg og. Når mamma sa "og så må du spole tråd på underspolene før du kan begynne å sy". Jeg bare "spole hva på hvafforno?? Har jo masse tråd på snella.ekke det nok?" Hahah. Heelt grønnskollingSpole tråd på underspol. Haha. Fremmedord.gleder meg til å lære. Håper jeg har tålmodighet til det!
Tid sammen er herlig uansettJa, koselig dag, er så fint med julepynta handlegater! Og fint å være med sambo og, selv om shopping ikke akkurat er hans (eller min) favorittsyssel.![]()
Håper det gir seg plutselig da! Er forferdelig med hodepine. Går ut over alt og alle!Ja e de ikke de ena så e det de andra
Ser den. Enkelte områder i huset synes jeg er greiest å gjøre selv ogFår litt hjelp av mannen, men liker best å holde orden selv![]()
Nettopp det det gjørOhh heter det ikkje svigermonster![]()
Hihi, vi må vel alle begynne et sted.Hehe. Var det for meg og. Når mamma sa "og så må du spole tråd på underspolene før du kan begynne å sy". Jeg bare "spole hva på hvafforno?? Har jo masse tråd på snella.ekke det nok?" Hahah. Heelt grønnskolling![]()
Ja, har vært lite av det i det siste, så var veldig fint. Han er jo så kjekk!Tid sammen er herlig uansett![]()