Skravletråd desember

Ja, tenker når man først har lært det, så glemmer man det ikke med det første! Nei, skal jammen meg finne den frem når jeg er ferdig med jula og kan rote litt igjen.
Jepp. Nå går det på autopilot. Hentr opp undertråden, spole tråd på underspolene. Går fort :) ja, gjør det :D er så gøy :D

Hvor bestiller du fra? :D
Åh, maange sider :p minervacrafts.com, sewhot.co.uk, lokale stoffbutikken, mamma tar med fra stoffbutikken der hun bor, jysk til gardiner, og stoffogstil.no :)

Skulle bare ønske alle kiloene forsvant sammen med unnskyldningen. Sist gang måtte jeg virkelig kjempe, og tror ikke det blir lettere denne gang. :p
Mine siste 14 kg sitter som støpt :O får de ikke vekk

Jepp. Nå går det på autopilot. Hentr opp undertråden, spole tråd på underspolene. Går fort :) ja, gjør det :D er så gøy :D
Spole tråd på underspol. Haha. Fremmedord. :p gleder meg til å lære. Håper jeg har tålmodighet til det!

Spole tråd på underspol. Haha. Fremmedord. :p gleder meg til å lære. Håper jeg har tålmodighet til det!
Hehe. Var det for meg og. Når mamma sa "og så må du spole tråd på underspolene før du kan begynne å sy". Jeg bare "spole hva på hvafforno?? Har jo masse tråd på snella.ekke det nok?" Hahah. Heelt grønnskolling :p

Hehe. Var det for meg og. Når mamma sa "og så må du spole tråd på underspolene før du kan begynne å sy". Jeg bare "spole hva på hvafforno?? Har jo masse tråd på snella.ekke det nok?" Hahah. Heelt grønnskolling :p
Hihi, vi må vel alle begynne et sted. :p blir en helt ny verden som åpner seg. :p

Back
Topp