Skravletråd desember

Hihi, vi må vel alle begynne et sted. :p blir en helt ny verden som åpner seg. :p
Jeg tenktr først at det var jo bare å liksom ... sy? Slå på maskinen og bare gjør det. Men syverden er stor . Og ganske forvirrende om man skal liksom få med seg alt. Men fokuser bare på å tre maskinen, spole tråd på undertrådspolen og finne riktige sømmer. Prøve seg litt på en stoffbit. Teste stinglengde, type. Bare leke seg litt. Så kommer det seg fort.
Nå tenker jeg på å kjøpe tvillingnål for å få dobbelsøm og begynne og sy barneklær og :D

Jeg tenktr først at det var jo bare å liksom ... sy? Slå på maskinen og bare gjør det. Men syverden er stor . Og ganske forvirrende om man skal liksom få med seg alt. Men fokuser bare på å tre maskinen, spole tråd på undertrådspolen og finne riktige sømmer. Prøve seg litt på en stoffbit. Teste stinglengde, type. Bare leke seg litt. Så kommer det seg fort.
Nå tenker jeg på å kjøpe tvillingnål for å få dobbelsøm og begynne og sy barneklær og :D
Haha, forsto bare halvparten av innlegget ditt, men tror jeg forsto meninga. :p ja, å sy klær må være kjempepraktisk. Ofte jeg leter etter veldig spesifikke ting uten å finne dem. Må jo være genialt å bare kunne lage dem selv. :o

Ja de gjør faktigst det.
Hur har du haft det idag?!
Jeg har hatt det veldig bra! Shoppet litt og hatt litt kvalitetstid med min kjære. Merkes godt at jeg hsr gått på asfalt i bekkenet da. Vurderer å ringe kiropraktoren i morra hvis det ikke blir bedre. Har egentlig ikke time før i nesye uke. :o

Jeg har hatt det veldig bra! Shoppet litt og hatt litt kvalitetstid med min kjære. Merkes godt at jeg hsr gått på asfalt i bekkenet da. Vurderer å ringe kiropraktoren i morra hvis det ikke blir bedre. Har egentlig ikke time før i nesye uke. :eek:
Så kjekt me sånn kvalitetstid :-)
Ikkje gått å ha bekkenplager .

Ja :p ønska meg harddisk til jul å kunne lagre alt på :p stoler ikke på pcen:p

Det er smart ja! Har en jeg og :) har lagra bilder på den helt tilbake fra 2010..så er blitt mye rart ja :p
Dataen vår er så gammel at den er ikke til å stole på i det hele tatt :p

Haha, forsto bare halvparten av innlegget ditt, men tror jeg forsto meninga. :p ja, å sy klær må være kjempepraktisk. Ofte jeg leter etter veldig spesifikke ting uten å finne dem. Må jo være genialt å bare kunne lage dem selv. :o
Hihhi. Det kommer seg fort. En måned siden var alt det jeg nevner nå, fremmedord :p ja. Og billig :) f.eks kan få 2 bukser til frøkna i kanskje halvannet år str eller 2 år for stoff til en femtilapp :)

Back
Topp