Ohh sånn vill eg haFlexi crib![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh sånn vill eg haFlexi crib![]()
I morgen 20.30 mot KasakhstanDeilig etter kampen mot russland. Vet du når neste kamp er?
Hihih. Skravla satt løst idagTydeligvis feil dag å ha skravlepause på! Dere har jo skravla meg ned fra pallen! :O
Her må man tydeligvis vøre på hugget ser jeg!![]()
Forbi Orly; )Juhu, så bra. Hvem gikk du over?
Standhaftig! Flink du er!Holder 1 plassen![]()
Håper vi får et tall imorgen av tamara kanskje?Lurer på hvor mye det har blitt skravlet på hele BV i dag, jeg![]()
Ja jeg har vel minst 200 overMåtte sjekke meg selv også, 174 over det jeg hadde som mål i dag, syns det er helt Okei![]()
Hehe,jeg vet jeg strikket. Har nesten ikke strikket siden jeg ble medlem her i maiJa, jeg forstår ikke hva jeg brukte dagene på før jeg gjenfant bv altså! Hadde jo en 5 år lang pause.![]()
God natt. Sov godtNei, nå er jeg på overtid her. Natta.
Ok, godt det ikke var lengre.Til i morgen engang
Da får jeg skravle litt med kampen i bakgrunnen!I morgen 20.30 mot Kasakhstan![]()
Er ikke overrasketHolder 1 plassen![]()
Ooj. Det var ikke lite over målet ditt du skravlaMåtte sjekke meg selv også, 174 over det jeg hadde som mål i dag, syns det er helt Okei![]()
Ja, det syns jeg. Er sikker på at hele BV vil kjøpe av degHaha. God ide!tenker p få laga opl noen ting nå og få åpna en
![]()
Hva kan du spise da?Hehe, jeg også men blir så kvalm av det nå. Huff
Haha! Nei, her må det prioriteres.Hehe,jeg vet jeg strikket. Har nesten ikke strikket siden jeg ble medlem her i mai![]()
Jeg venter på gubben. Han er I dusjen.Tror jeg må det![]()
Aw, søte du ♡Du er så flink å sy
Slutt på lange pauserOk, godt det ikke var lengre.![]()
Og meg!Forbi Orly; )