Skravletråd desember

Oi, så praktisk da!:D
Veldig praktisk :)
Madrassen som er i den når den er liten kan puttes i en "form slik at den også passer når den er ute i full størrelse

Kan du fatte hva jeg tenkte på?!:P
Nei :p

En ting er kjøleskapet, men tenk å la hunden fly rundt og blø uten å tørke opp :o æsj.. kjipt når det er sånn at det koster mer enn det smaker å ha barnevakt..

Eks svigerforeldrene var litt i den kategorien.. De røyker rullings inne på "kontoret", og tror at røyken ikke siver ut. ALT stinket død og fordervelse etter å ha vært på besøk der. Inkludert håret til ungene.. måtte vaske alt av klær og utstyr etter å ha vært der, for jeg nekter å la ungene mine gå rundt og stinke røyk. Da eksen tok opp med dem om de kunne røyke ute når ungene var der (de ble alltid forkjølet hver gang de hadde vært der også..), så ble de dritsure og gjorde nesten eksen arveløs :p Ikke det at det var noe arv å hente der ;p

Nei, har ikke sydd siden ungdomskolen. Kunne ønske jeg kunne sy.. har så lyst på et babynest, men synes det er så dyrt å kjøpe ferdig sydd. I hvert fall de som er skikkelig fine..
Ja.. jeg kjøpte. For jeg kunne ikke sy. Betalte vel 800. Men vel verdt det. Men hadde nok sydd det selv nå :)

Back
Topp