Skravletråd desember

Er egentlig utdannet anleggsmaskinmekaniker men har de siste 10-11 årene jobbet som yrkessjåfør med lastebiler og kranbiler. Nå ble han hentet inn til ett intervju på å kjøre i ett firma som kjører bensin og diesel. Ene kunden deres ville helst at sjåførene hadde 3 års erfaring med bil og henger mens gubben har kun 2 års erfaring med stor bil og henger
Okei. Håper likevel at han får muligheten da:)

God dag ;) planer for dagen ?

Her skal mamma gå tur med snuppa så jeg får tatt en løpetur, også er det oppsetting av ukesmeny, og handling.

Er også ferdig med husvasken for i dag :D
God ettermiddag:D så flink du er!
Her er det jobb fram til kl 20:)

Okei. Håper likevel at han får muligheten da:)
Ja håper også det. Han som ringte og ville ha han inn har han jobbet med tidligere også så han vet hvordan han er som sjåfør og kollega. Satser på at sjefen hans fikk ett godt inntrykk også:-)

Da er jeg ferdig med å sløve på sofaen. Fikk duppa litt, men mesteparten av tiden gikk til å halvveis se på god morgen norge. :p
Hva er planen deres idag? Jeg klør i fingrene etter å shoppe litt. :o
Høres ut som om du har en herlig dag:D
Skal jobbe til kl 20 jeg...

Ja håper også det. Han som ringte og ville ha han inn har han jobbet med tidligere også så han vet hvordan han er som sjåfør og kollega. Satser på at sjefen hans fikk ett godt inntrykk også:-)
Det er jo en fordel da. Satser på at han overbeviste sjefen også da:)

Venter på at 2. klassingen skal komme hjem. Hun skulle gå fra sfo kl 1430, og turen tar ca 10-15 min avhengig av tempo.. Kjenner jeg blir en smule oppgitt hvis hun nok en gang har blitt dratt med hjem til en venninne..

Kommet meg over 800, ikke dårlig med ei rolig helg :)

Back
Topp