Er ikke overrasket med de premiene og hvilemåned sist månedJa, bedre enn hva jeg hadde trodd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke overrasket med de premiene og hvilemåned sist månedJa, bedre enn hva jeg hadde trodd![]()
Visste om det men takkJaja gjør som du vilvar bare ett tips
Ikke jeg heller i grunnEr ikke overrasket med de premiene og hvilemåned sist måned
Hvilken premie er det du sikter på?Ikke jeg heller i grunn![]()
Da rekker du litt innpakkingMin er på badeland han med en kompis
Blir tidligst ferdig til sommeren/tidlig høst. Så er jo en liten stund til endaSkjønner den. Kan jo vente også da, om det ikke blir veldig lenge til![]()
Det er santEr ikke overrasket med de premiene og hvilemåned sist måned
Da er det jo en liten stund tilBlir tidligst ferdig til sommeren/tidlig høst. Så er jo en liten stund til enda
JadaDa er det jo en liten stund til![]()
Hm... har du funnet den nå?Nei de har ikkje vart uppe i 2 etasjen . Så den kan eg vara isængen
DrikkeflaskeNei tenker jegHvilken premie er det du sikter på?
Det gjør jegDa rekker du litt innpakking![]()
Det skjønner jeg godt. Håper det går i ordenJada. Satser på at gubben får jobben så vi får lån til å bygge.
Jeg orker ikke ta frem alt nå, blir bare travelt.Det gjør jeg
De er fine de, hadde ikke sagt nei til demDrikkeflaskeNei tenker jeg
Det er et godt stykke. Når reiser dere?Hun bor 50 mil unna
Håper også detDet skjønner jeg godt. Håper det går i orden![]()
Hva jobber han med?Håper også det. De måtte bare sjekke litt opp ifht erfaring kunden krevde med den type kjøring. Men håper det går bra
![]()
Kos deg på shoppingTar meg en liten pause, og går ned på senteret og kikker litt! Skravles senere!
Oi, det blir jo masse forandring!Akkurat nå jobber de med garasjen, vi skal bygge på den. Også skal vi bygge på huset litt, bare noen kvadrat. Også har vi en garasje som henger på huset som skal gjøres om til soverom, og en veranda utenfor soverommet vårt som skal bort. Og ellers så skal alt inne pusses opp, kjøkken og inngangsparti skal flyttes, badet skal totalrenoveres, ja hele husetde rører alt bortsett fra tak og kjeller. Talet var nytt når vi kjøpte og I kjelleren har vi ei nyoppusset leilighet som sto ferdig for 3 år siden
![]()