Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart 5mndhihi ok. Gammel er hun da?![]()
Veldig digg. OJ. våknet hver time i flere mnd såHøres deilig ut![]()
ok hihiSnart 5mnd![]()
åneeei. Da er det vel snart tomt da?![]()
Gjorde veldig godten time ekstra tipper jeg gjorde godt for mammaen og![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Ja glad for detSå flott formen din holdt seg bra
Og god bedring til snuppa!
Oi, skikkelig sovebaby altsåGod morgen
Hvordan har natten vært?![]()
Snuppa har kun våknet 1 gang:O:O
Rubbel og bit. Bytter alt på huset unntatt taket, det var nytt når vi kjøptehurra for oppussingskal dere pusse opp hele?
![]()
Det var da dårlig av miniEr det ikke typisk. Når jeg benytter meg av oppholdsværet til å gå tur til butikken mens mini sover så våkner han når vi nesten er fremme. Og skal ihvertfall ikke sovne igjen. Nå som jeg tenkte han kunne sove til nærmere halv 12
Akkurat nå jobber de med garasjen, vi skal bygge på den. Også skal vi bygge på huset litt, bare noen kvadrat. Også har vi en garasje som henger på huset som skal gjøres om til soverom, og en veranda utenfor soverommet vårt som skal bort. Og ellers så skal alt inne pusses opp, kjøkken og inngangsparti skal flyttes, badet skal totalrenoveres, ja hele husetJippi, så deilig med oppussing!
Hva skal de gjøre?
Hva skjer I banken?Vi skal snart i banken
Typisk...dro du på jobb da?Når man har stått opp og sendt ungen til skolebussen, for å så dumpe ned i senga igjen for å tenke at "nå skal jeg sove i minst 4 timer til..
Også leser man melding på telefonen som spør om man kan komme på jobb istedet ><
Jippii..![]()
Typisk...dro du på jobb da?