Skravletråd desember

god formiddag jenter;)

Er det ikke typisk. Når jeg benytter meg av oppholdsværet til å gå tur til butikken mens mini sover så våkner han når vi nesten er fremme. Og skal ihvertfall ikke sovne igjen. Nå som jeg tenkte han kunne sove til nærmere halv 12

Så flott formen din holdt seg bra:D
Og god bedring til snuppa!
Ja glad for det :D fikk tips om varm te med masse sukker. Må bare finne koffeinfri da jeg ikke liker å drikke koffein som gravid. Tusen takk :) hun har vondt i magen sin, men litt mer kvikk så bhg i morgen :)

Mammaen sovnet på sofaen mens snuppa så TV ups en hel time :p om ett kvarters tid skal hun sove jeg sove halvtime også rydde og vaske her hjemme :)

Er det ikke typisk. Når jeg benytter meg av oppholdsværet til å gå tur til butikken mens mini sover så våkner han når vi nesten er fremme. Og skal ihvertfall ikke sovne igjen. Nå som jeg tenkte han kunne sove til nærmere halv 12
Det var da dårlig av mini

Når man har stått opp og sendt ungen til skolebussen, for å så dumpe ned i senga igjen for å tenke at "nå skal jeg sove i minst 4 timer til..
Også leser man melding på telefonen som spør om man kan komme på jobb istedet ><
Jippii.. :p

Jippi, så deilig med oppussing!:D
Hva skal de gjøre?
Akkurat nå jobber de med garasjen, vi skal bygge på den. Også skal vi bygge på huset litt, bare noen kvadrat. Også har vi en garasje som henger på huset som skal gjøres om til soverom, og en veranda utenfor soverommet vårt som skal bort. Og ellers så skal alt inne pusses opp, kjøkken og inngangsparti skal flyttes, badet skal totalrenoveres, ja hele huset :D de rører alt bortsett fra tak og kjeller. Talet var nytt når vi kjøpte og I kjelleren har vi ei nyoppusset leilighet som sto ferdig for 3 år siden :)

Når man har stått opp og sendt ungen til skolebussen, for å så dumpe ned i senga igjen for å tenke at "nå skal jeg sove i minst 4 timer til..
Også leser man melding på telefonen som spør om man kan komme på jobb istedet ><
Jippii.. :p
Typisk...dro du på jobb da?

Typisk...dro du på jobb da?

Jaja. Jeg hadde ikke noe annet jeg skulle gjort i dag, og ekstra penger kommer alltids godt med :p
Får bare håpe dagen går fort ><

Back
Topp