God morgenGod morgen alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Håper du har hatt en fin nattInnom fra senga. Gadd ikke å sitte oppe lengre siden samboer er så opptatt med okkupert.![]()
Kjempe fin![]()
Ble en smekke til frøkna igår. Fikk sydd litt innimellom slagene. Første forsøk på dette, så greit fornøyd![]()
Japp kontroll idag.Kontroll idag?
God morgenGodmorgon her sitter eg på legekontoret. Har Sovit i 4 timmar inatt. Fick ikkje sova. Så har eg ett sykt barn hjemma og, så idag er eg hjemma med 2 st og trøtt i tillegg
Haha mina var uppe kl 7 idagJa ble nesten sjokkert når jeg så på klokka![]()
Jasså??Var ikke det med engang
Ja de blir en tung dag men ska nog klara detGod morgen
Høres ut som om du får en slitsom dag![]()
Det er litt tidlig jaHalv 7 var i tidligste laget synes jeg å stå opp. Utrolig trøtt, men nå våkna frøkna igjen etter 20 minutt morgendupp.
Jippi, så deilig med oppussing!Jeg sto opp istedenfor å sovnemåtte ha litt tuppekos ♡ skal legge meg igjen når hun har reist i barnehagen
Og hurra, i dag begtnte snekkerne!! Nå har jeg snart nyoppusset hus![]()
![]()
God morgen kenguGod morgen alle sammen![]()
Så flott formen din holdt seg braSovet natten gjennomminiform er min redning
å holde meg unna grønnsaker som gir luft. Har ei syk frøken her idag :/ derfor hun ikke ville sove. Litt feber men ikke så mye
hun bare vil ha kos og blank i øyne så holder hun hjemme idag
![]()
Goood morgenGod morgen!![]()
tusen takkSå flink du er til å s, Camilla_91!
Nå har jeg kommet meg hjem igjen til sengen. Håper på å få sovet litt.
OkLeite og christiansen. Elektriker firma![]()
God formiddag ThereseGod morgen!![]()
natta her har vært greit. Våken en gang og opp halv 7. Margetrøtt daGod morgen
Hvordan har natten vært?
Snuppa har kun våknet 1 gang:O:O
God formiddagGod morgen
Hvordan har natten vært?
Snuppa har kun våknet 1 gang:O:O
iblandt er det lov å være latLatskapen lenge leve! I dag orker jeg ikke gjøre noe husarbeid el.
lykke til daLurer på om jeg skal prøve å lirke på mini en lue og pakke han inn i vognposen og gå en tur til butikken. Håper bare han ikke våkner som vanlig når jeg prøver å lure på han en lue når han sover