Den hanen er ufyselig!!!Greit nok. Våknet ved 05 tiden at hanen galet og den galet helt til kl var 09.15. Da dro jeg.
Vesla kom inn 06.15 og sa jeg hørte hanen!!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den hanen er ufyselig!!!Greit nok. Våknet ved 05 tiden at hanen galet og den galet helt til kl var 09.15. Da dro jeg.
Vesla kom inn 06.15 og sa jeg hørte hanen!!!!![]()
Hei snuppaHei hvor det går.
9 sider siden sist jeg var innom i morges
Hva bedriver dere dagen med?
Jeg har hatt et lite møte med PPT tjenesten i Oslo, og vært en liten tur innom jobben.
Liker du ikke sushi?Stakkars, kondolerer så mye
Jeg! Ivrig håndball fanNoen som følger med på håndball vm da?
Det er jeg ogsåJeg! Ivrig håndball fan)
Er stor forskjell på vårruller. Kan godt være du har vært uheldig med de du fikk servert.Har faktisk bare smakt det to ganger, og det er lenge siden. Kan fort hende jeg synes det er ok nå![]()
Det har jeg også hørt :/Er pga stråling og det kan stresse babyen
Bra du fikk gjort det daKan meddele at jeg nå har dusjet, og den dusjen var som å komme til himmelriket!![]()
Han sov vel så lenge I morgesHadde store planer om det selv, men dagen gikk da så fort![]()
Og jeg gikk glipp av det meste... blæSynes det har vært brukbart tempo her inne i dag
Straks 10 000 innlegg nå![]()
Ligger langt bak dagsmålet mitt jeg også..Jeg har få innlegg!
Var vel ikke veldig mye å gå glipp av daOg jeg gikk glipp av det meste... blæ
Hva er det da?Ligger langt bak dagsmålet mitt jeg også..
Samme her.. men hadde vært fint med den storksaken :/Nei, du klarer det nok finter verre med meg. Kravene er jo mye høyere enn hva jeg har skrevet her inne tilsammen
![]()
Regn er trist i desemberLei av regn
Vil ha snø nå![]()
Er egentlig utdannet anleggsmaskinmekaniker men har de siste 10-11 årene jobbet som yrkessjåfør med lastebiler og kranbiler. Nå ble han hentet inn til ett intervju på å kjøre i ett firma som kjører bensin og diesel. Ene kunden deres ville helst at sjåførene hadde 3 års erfaring med bil og henger mens gubben har kun 2 års erfaring med stor bil og hengerHva jobber han med?
Ja, det er det :/Regn er trist i desember![]()