Jada er i grunn detGreit å samles i jula da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada er i grunn detGreit å samles i jula da![]()
Veldig fornøyd med detDet var kjapt.
Jasså e han villig till å samarbeida ?vandrer rundt i sentrum, prøver å få poden i magen til å samarbeide med resten av kroppen i dag![]()
Jeg håper det..... men virker ikke slik på han i dag;/Jasså e han villig till å samarbeida ?
Det burde jeg også ha gjort.Får straks sette i gang med rydding og vaskinglovet snuppa når hun våkner så skal vi lytte på babyen
![]()

Nei faktigst sko ønska eg selv hade en enkel god oppskrift på middagNoen tips til enkle og gode middager?
Matlei og så dårlig på å finne på noe for tida:/
Fiskekaker i morgen er det eneste jeg kommer på![]()
Vi skal ha kyllingvingeklybber med salat og hvitløksbrød i dag.Noen tips til enkle og gode middager?
Matlei og så dårlig på å finne på noe for tida:/
Fiskekaker i morgen er det eneste jeg kommer på![]()
Så koseligt å lytta på babyen.Får straks sette i gang med rydding og vaskinglovet snuppa når hun våkner så skal vi lytte på babyen
![]()
Ja det er vår kos nåDet burde jeg også ha gjort.
Så koselig med å lytte på babyen da![]()
Ja, det hadde vært noe. Helt blank for tidaNei faktigst sko ønska eg selv hade en enkel god oppskrift på middag![]()
Ja de er eg og.Ja, det hadde vært noe. Helt blank for tida![]()
Takk for tipsVi skal ha kyllingvingeklybber med salat og hvitløksbrød i dag.
Kjøp en pose frosne kyllingvingeklubber på Rema, ha i en ildfast form, krydr etter eget ønske og inn i ovnen i ca 45 minutter på 225 grader
Er ikke synsk, men der vi bodde før hadde vi en kommode i gangen vi la bilnøklen på, og som den falt ned bak ved flere anledningerNoen synsk her inne?? Barnen har gjømt en av bilnycklen till mannen sin bil. Hvor kan de vara tro?
Får håpe det snart blir bedreJa de er eg og.
Håper det varerja hihi fantastisk![]()
Så bra! Så det er barnehagen som har søkt om logoped og logoped som har søkt om hjelp av ppt?Logopeden kommer inn utenfra, barnehagen søkte om det siden hun henger etter i språket.
Barnehagen og ped.leder i hennes avdeling er veldig flinke