Du sier noe der, satser på en rask og fin dagJaja. Jeg hadde ikke noe annet jeg skulle gjort i dag, og ekstra penger kommer alltids godt med
Får bare håpe dagen går fort ><
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du sier noe der, satser på en rask og fin dagJaja. Jeg hadde ikke noe annet jeg skulle gjort i dag, og ekstra penger kommer alltids godt med
Får bare håpe dagen går fort ><
Ja da Tror det. Fick beskjed att eg må ta den glukosebelastninghåper den går bra![]()
Så brahuff. hvile senere da?
ja har sovet godt jeg også
Du sier noe der, satser på en rask og fin dag![]()
Den er kjipNår man har stått opp og sendt ungen til skolebussen, for å så dumpe ned i senga igjen for å tenke at "nå skal jeg sove i minst 4 timer til..
Også leser man melding på telefonen som spør om man kan komme på jobb istedet ><
Jippii..![]()
Gammelt hus siden dere pusser opp alt?Akkurat nå jobber de med garasjen, vi skal bygge på den. Også skal vi bygge på huset litt, bare noen kvadrat. Også har vi en garasje som henger på huset som skal gjøres om til soverom, og en veranda utenfor soverommet vårt som skal bort. Og ellers så skal alt inne pusses opp, kjøkken og inngangsparti skal flyttes, badet skal totalrenoveres, ja hele husetde rører alt bortsett fra tak og kjeller. Talet var nytt når vi kjøpte og I kjelleren har vi ei nyoppusset leilighet som sto ferdig for 3 år siden
![]()
Syns jeg ogsåDet var da dårlig av mini
Skal overføre noen penger og sette inn penger...Hva skjer I banken?
Fra 67, Så ikke sånn kjempe gammelt, men ingen vinduer eller noe er byttet siden det ble bygdGammelt hus siden dere pusser opp alt?
Okei.Skal overføre noen penger og sette inn penger...
Greit nok. Våknet ved 05 tiden at hanen galet og den galet helt til kl var 09.15. Da dro jeg.Håper du har hatt en fin natt![]()
ja hihi fantastiskOi, skikkelig sovebaby altså![]()
åhh nei da blir det ikke det nei. håpe på en bedre natt daSå bra
Nja blir ikkje enkelt å hvila er ensam med 2 st idag
Nææok hihi
5 dager her<3<3
Nei, det er jo noe med det ogsåVi er mange da så rolig blir det ikke
Pepperkaker høre med til julaJa, med tuppa og mine søsken![]()
Hei på deggod formiddag jenter![]()
Ok skjønnerFra 67, Så ikke sånn kjempe gammelt, men ingen vinduer eller noe er byttet siden det ble bygd
Gikk det greit på møte?Hei hvor det går.
9 sider siden sist jeg var innom i morges
Hva bedriver dere dagen med?
Jeg har hatt et lite møte med PPT tjenesten i Oslo, og vært en liten tur innom jobben.