når pleier de og våkne?Er så glad att mina aldrig har vart de som stått Upp før kl 7. Bara visst de er syke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
når pleier de og våkne?Er så glad att mina aldrig har vart de som stått Upp før kl 7. Bara visst de er syke
Mmm sånn e han alltid. Nær me ska ut dørren . Nær me ska reisa . Allt blæææ og er stikk motsattmannfolk altsåhahah
ja. Før du vet ordet av det er magen poppet skikkelig utjeppmorkaken denne gangen ser helt fin ut
ligger på fremrevegg som sist, men jeg kjente mye spark og bevegelse jeg
spent på når det kommer sterkere enn en fjær og magen ja den har virkelig poppet ut
![]()
Mellan 7-8når pleier de og våkne?
kjenner til den!Mmm sånn e han alltid. Nær me ska ut dørren . Nær me ska reisa . Allt blæææ og er stikk motsatt
Ja 1 dag till då till magiske 12tusen takksto på appen at det er idag 11+6
<3
høres fantastisk ut!Mellan 7-8
Ohh sko ønska eg kunde endra på hankjenner til den!
Det blir nok heller vanskeligOhh sko ønska eg kunde endra på han
Ja de e gott faktigsthøres fantastisk ut!
Har hatt mange slike til nå.Ja de e gott faktigsthar en venninna hennes har var oppe 5-5:30 omg de måste vara tungt asså
Wow! Da er du heldig. Samtidig så hadde det kunne blitt et problem hos oss, for når alle er I jobb så må vi opp før 07 for å rekke levering før jobb. Hater å måtte vekke ungene.Mellan 7-8
Ja de blir det væl. Så blir han så sur nær eg sier fra du måste vara ute i god tidDet blir nok heller vanskelig
Er han veldig treg når dere skal ting?Ja de blir det væl. Så blir han så sur nær eg sier fra du måste vara ute i god tid
Uff turas der om å stå opp då?Har hatt mange slike til nå.
Ja, det gjør du helt sikkert! !Der er jeg enig. Men av og til fortjener jeg det så mye som jeg gjør hjemme o for de to![]()
Ja akurat må er eg hjemma. Jobbar hjemmifra med fakturering så de passar oss. Gutten må oftast vekkas Pga han i bhg og pappan leverar hanWow! Da er du heldig. Samtidig så hadde det kunne blitt et problem hos oss, for når alle er I jobb så må vi opp før 07 for å rekke levering før jobb. Hater å måtte vekke ungene.
Jeg bor I Sør Trøndelag. Men du kan jo bli meg camilla hitHvor lang vart det??
Etter jul eller?.er snart på vei![]()
Jeg er større nå enn 17 uker med Nja. Før du vet ordet av det er magen poppet skikkelig ut![]()