tirsdag er jeg 12 uker
kun brukt dopleren en gang idag <3 11+6 nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
absoluttKjekt med en sånn gubbe)
og du har et klippeoppdrag på meg førstGjerne det, men det blir litt langt...![]()
snart magiske grensa ♡♡tirsdag er jeg 12 ukerkun brukt dopleren en gang idag <3 11+6 nå
![]()
De 2 førsta var planlagd og eg var ikke så dårlig . Men denna som kom som en øveraskelse er eg mer dårlig pådet skjønner jeg absolutt
jaa. Gjør detkan sende over litt![]()
Så kjekt med magiske 12 uker gratulerertirsdag er jeg 12 ukerkun brukt dopleren en gang idag <3 11+6 nå
![]()
ja <3 gyn sa jo uke 11 er safesnart magiske grensa ♡♡
Hahah akuratSom mannfolk flest...![]()
mannfolk altsåIkkje før han. Har alltid god tid han![]()
Luksus kaller jeg det!absoluttsiste uka har gubbem tatt henne på natta og de gangene hun vil spise. Heerlig
![]()
tusen takkSå kjekt med magiske 12 uker gratulerer![]()
sånn sett. Blir du mer dårlig når det ikke er planlagt?De 2 førsta var planlagd og eg var ikke så dårlig . Men denna som kom som en øveraskelse er eg mer dårlig på
Ja,jeg venter på deg jegog du har et klippeoppdrag på meg først![]()
![]()
Der er jeg enig. Men av og til fortjener jeg det så mye som jeg gjør hjemme o for de toLuksus kaller jeg det!![]()
er snart på veiJa,jeg venter på deg jeg![]()
ser den.ja <3 gyn sa jo uke 11 er safemen er noe med grensen
<3
Er så glad att mina aldrig har vart de som stått Upp før kl 7. Bara visst de er sykenei gud det håper jeg ikke :O
jeppser den.du er safe vil jeg si. Men vil alltid være noe med den 12 ukern
![]()
Hvor lang vart det??Gjerne det, men det blir litt langt...![]()