Skravletråd desember

ja du må ikke snakke :p han er bra flott. Sender meg til frisøren på tirsdag me beskjeden om å ikke tenke på hva ting koster og bare gjør det jeg vil der :p
Nå må du passe deg så ikke jeg også blir litt forelska i mannen din, haha! :P neida. Har mer enn nok med min egen. Men gjerne si ifra hvis mannen din holder kurs. :p

Tusen takk

Både penn og blyant.
På den hjorten re fuglene og det mørk brune med vanlig penn, bladene med grønn metalik penn og resten med blyant.
Er en blanding på den andre også
fint ble det iallefall ;) jeg tegner med tusj, men tenker å skaffe meg blyanter også

ja du må ikke snakke :p han er bra flott. Sender meg til frisøren på tirsdag me beskjeden om å ikke tenke på hva ting koster og bare gjør det jeg vil der :p

Ååh, så deilig da! For en snill mann du har!! :D
Hold godt på han ;)

Nå må du passe deg så ikke jeg også blir litt forelska i mannen din, haha! :p neida. Har mer enn nok med min egen. Men gjerne si ifra hvis mannen din holder kurs. :p
hihi. Føler meg bra heldig med han ;) vet å skjemme meg bort inni mellom ;)
Hihi, skal gi beskjed ;)

jaa. Håper vi får en til en dag. Nok deilig å ha søsken som kan vokse opp og leke sammen :)

Er veldig kjekt for de med søsken, har alltid noen å leke med :)
Er herlig å se hvor glade de er i hverandre ❤️

Tror du ikke dere får flere da?

Ååh, så deilig da! For en snill mann du har!! :D
Hold godt på han ;)
han er herlig ;) 2 år har min bursdagsgave rett og slett vært at han tar meg med i byen og spanderer lunsj og ber meg ta med kortet og kjøpe det jeg vil av nye klær :p rett og slett en ny garderob. Til og med krav til minimumskrav av antall plagg :p

Er veldig kjekt for de med søsken, har alltid noen å leke med :)
Er herlig å se hvor glade de er i hverandre ❤️

Tror du ikke dere får flere da?
jo, jeg håper. Men man vet jo aldri. Tok 3 år før spira satt denne gangen. Og gubben må være uten medisinen han går på for psoriasis i minimum ett år før vi kan prøve igjen.

Tja. Jeg får sette meg ned og skrive en ønskeliste, tenker jeg. :p vil tro jeg får litt nye baketing. Veldig lenge siden jeg har unnet meg nye kakeformer og tupper! :D
Nytt bakeutstyr er alltid kjekt :D

han er herlig ;) 2 år har min bursdagsgave rett og slett vært at han tar meg med i byen og spanderer lunsj og ber meg ta med kortet og kjøpe det jeg vil av nye klær :p rett og slett en ny garderob. Til og med krav til minimumskrav av antall plagg :p

Det høres helt fantastisk ut!! :D
Lucky you! ;)

Back
Topp