Skravletråd desember

Ååh det hørtes godt ut. Fant meg knekkebrød jeg. Hvilken sjokolade har du?
litt sunnere enn mg. Toppa det hele med en kopp choccochino(?) Caramel fra Dolce Gusto. Farlig god. Har en firkløver med mørk sjokolade :)

Wow, håper det er wn ny type mannesyke som går! :p
hihi. Må si det er noe jeg liker med mannfolk som nærmest står opp ned og skrubber dusjen og hiver seg rundt å bretter klær, vasker badet fra topp til tå og rydder stua ;)

hihi. Må si det er noe jeg liker med mannfolk som nærmest står opp ned og skrubber dusjen og hiver seg rundt å bretter klær, vasker badet fra topp til tå og rydder stua ;)
Herlighet, det må være noe av det hotteste som finnes! :O

Herlighet, det må være noe av det hotteste som finnes! :O
ååja. Som i tillegg ordner jenta og legger henne for kvelden mens jeg fikk ta meg en skikkelig lang og deilig dusj :D

uff. Kjenner til den der. Håper du er heldigere enn meg :) kjenner nesten ingen her og de venner jeg har har så annerledes liv enn meg meg uteliv og bare fest :p så er bare hjemme
Hvor bor du?

Har ikke så mange venner, men de jeg har er småbarnsmødre. På sett og vis ikke nødvendigvis noe bedre, for alle småbarnsmødre er jo kjempetravle.

Hvor bor du?

Har ikke så mange venner, men de jeg har er småbarnsmødre. På sett og vis ikke nødvendigvis noe bedre, for alle småbarnsmødre er jo kjempetravle.
bor i harstad i troms fylke :) nei, de fleste er vel travle med sitt. Men andre småbarnsforeldre kan man kanskje finne mer på med :p

Er jo sånt man blir som nyforelska igjen av! :O
ja du må ikke snakke :p han er bra flott. Sender meg til frisøren på tirsdag me beskjeden om å ikke tenke på hva ting koster og bare gjør det jeg vil der :p

Back
Topp