Hihi jaHehe, lov det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi jaHehe, lov det![]()
God morgenFørste natten hjemme med snuppa<3
Nei, kan ikke akkurat forvente det når mannen har vært hjemme med aktiv 2åring. da prioriteringer man ikke rydding...men fikk likevel litt sjokk...oisann..hehe...godt hu mor er hjemme tenkte jeg og at vi har vaskehjelpJaja er det så farlig![]()
Besøk - kanskje. Litt uavklart om det er i dag eller i morgen..Planer for dagen da?
Her var det ikke snakk om oppi sin seng i nattKoselig
Her har jeg lagt henne i egen seng nå, men vet hun kommer over til meg i løpet av natten <3
hehe jaHehe ja, det er det hun helst vil ha...![]()
Oi så herlig da!God morgen! Sovet godt i natt. Lillemor våknet bare en gang i natt![]()
Hun har vært mye våken. Det meste i strekk var 1,5t nå på morgenkvisten. Har ikke ville ligge i nestet eller samsovingsmadrass...men helt inntil megGod morgen
Hvordan gikk det?
Besøk - kanskje. Litt uavklart om det er i dag eller i morgen..
Høres ut som en veldig grei fordeling detOkei![]()
O.J. skal på leos lekeland med farmor og farfar og 2 søskenbarn.
Vi tar det rolig hjemme
Ja! Må jo ikke "pakke vekk" puppen! Hva er det for noe tull?Hun har vært mye våken. Det meste i strekk var 1,5t nå på morgenkvisten. Har ikke ville ligge i nestet eller samsovingsmadrass...men helt inntil megVille ikke ha mye pupp i natt, men akkurat som hun ville vite puppa var der...for når jeg dekket til så skrek hun...hehe..så lagt på siden i hele natt med puppen ute
![]()
Yes, får han kost seg masseHøres ut som en veldig grei fordeling det
Kanskje du får sovet litt på dagtid?![]()
Nei, hehe...så kjente jeg en liten tunge av og til...hahaJa! Må jo ikke "pakke vekk" puppen! Hva er det for noe tull?
Pass på at du ikke blir kald da :/
Håndball i dag, weeeeee![]()
Er så greit å få litt ekstra oppmerksomhet også - så ikke alt og alle skal være "på" lillesøster kan jeg tenke megYes, får han kost seg masseHan elsker å være der
![]()
Ja, det må jeg gjøre![]()
HihiNei, hehe...så kjente jeg en liten tunge av og til...haha
Ja, må det![]()
OidaJa :/ rekord mye nedbør. Skjer vist bare en gang i løpet av 25-50 år
http://www.dagbladet.no/2015/12/04/nyheter/innenriks/ver/ekstremver/42258989/