Skravletråd

I dag har han kost masse med henne...det tørte han ikke på barsel, da var han for skeptisk:P men mer høy i hatten nå;)
Han ler av grimasene hennes...men så begynte hun å grine da ble han trist også. Ellers godtar han at mamma er litt mer opptatt
derda?
Så godt da:) Hehe han her også lo på barsel, for hun dreiv å stakk tunga ut:P har et fantastisk bilde av det:)
Jo det går over all forventning egentlig:) vil av og til bort å kose på, men ikke så veldig ofte egentlig. Hun sover jo godt i nestet, så vi har armene en del fri til han. Han og godtar foreløpig det, så håper det fortsetter:)

Så godt da:) Hehe han her også lo på barsel, for hun dreiv å stakk tunga ut:p har et fantastisk bilde av det:)
Jo det går over all forventning egentlig:) vil av og til bort å kose på, men ikke så veldig ofte egentlig. Hun sover jo godt i nestet, så vi har armene en del fri til han. Han og godtar foreløpig det, så håper det fortsetter:)
Ja kan jo håpe man slipper unna den værste sjalusien...
jeg var visst ekstrem sjalu...men var litt ekstra også pga min søster hadde hoftefeil og måtte naturlig nok følges opp mye mer

Vet du hvor lenge det går fra jeg spiser noe til lille reagerer? Her var det hylgrining i timesvis i går kveld.. Måtte ty til sukkervann :/ da slappa han av, bæsja ut bleien og etterpå kom det en gigapromp! Så tydelig luftsmerter på stakkar lille <3

Ble det en bra natt hos dere?
Litt usikker, men vil si en til to dager?

Ble en veldig grei natt - dog noe kort; la oss 1, sto opp 5 for å amme, våken til 6 og så sov vi til 7. Sto opp for å kjøre mannen på jobb :)

Bra det løsnet litt da!

Da har vi vært på treff, hvor lille Nicolai var minst :) oppførte seg eksemplarisk

Så kom vi hjem i tide til å sende mannen avgårde på pokerkveld ^-^ spist litt pizza, men fremdeles sulten

Skjedd noe spennende i dag?

Litt usikker, men vil si en til to dager?

Ble en veldig grei natt - dog noe kort; la oss 1, sto opp 5 for å amme, våken til 6 og så sov vi til 7. Sto opp for å kjøre mannen på jobb :)

Bra det løsnet litt da!
Lurer på om det var burger king middagen han ikke tålte :/

Litt lite søvn det ja. Bra det er helg nå :D

Smokk ja...spent på snuppa og smokk...OJ. nekta alle:P
Storebror ville ikke ha, tok totten.. Lillegutt elsker smokkene sine :D tok mam på første forsøk.. Håper snuppa vil bli glad i denne :D enklere med smokk synes jeg :)

Er så typisk - har kvelden for "meg selv" og tenkte å se på serier som mannen ikke er interessert i. I stedet ser jeg på random tv og glipper med øynene ><

Tortillias, kjøttdeig med hjemmelaget kryddermiks, agurk, mais, løk, paprika, ost, tacosaus.. Det er det viktigste! Dere da? :)
Det vi må ha er: tortillas, nachos (knuser og har inni lefsa), karbonadedeig, hot kryddermix, salat, ost, løk, chilli, rømme, salsa. Og så bruker jeg andre ting som tomat og agurk hvis vi har liggende :)

Back
Topp