Blir bare bedre og bedre nåjada, men de er der enda...men kommer seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir bare bedre og bedre nåjada, men de er der enda...men kommer seg![]()
Så godt daI dag har han kost masse med henne...det tørte han ikke på barsel, da var han for skeptiskmen mer høy i hatten nå
![]()
Han ler av grimasene hennes...men så begynte hun å grine da ble han trist også. Ellers godtar han at mamma er litt mer opptatt
derda?
Ja kan jo håpe man slipper unna den værste sjalusien...Så godt daHehe han her også lo på barsel, for hun dreiv å stakk tunga ut
har et fantastisk bilde av det
Jo det går over all forventning egentligvil av og til bort å kose på, men ikke så veldig ofte egentlig. Hun sover jo godt i nestet, så vi har armene en del fri til han. Han og godtar foreløpig det, så håper det fortsetter
![]()
Litt usikker, men vil si en til to dager?Vet du hvor lenge det går fra jeg spiser noe til lille reagerer? Her var det hylgrining i timesvis i går kveld.. Måtte ty til sukkervann :/ da slappa han av, bæsja ut bleien og etterpå kom det en gigapromp! Så tydelig luftsmerter på stakkar lille <3
Ble det en bra natt hos dere?
Håper det blir bedre i dag!Håper på en bedre kveld enn i går.. Da hylgråt han hele kveldenmageknip
Han hentet ungeneHehe typiskhar du mannen hjemme?
Lurer på om det var burger king middagen han ikke tålte :/Litt usikker, men vil si en til to dager?
Ble en veldig grei natt - dog noe kort; la oss 1, sto opp 5 for å amme, våken til 6 og så sov vi til 7. Sto opp for å kjøre mannen på jobb
Bra det løsnet litt da!
JaHåper det blir bedre i dag!![]()
Høres ut som en trend det her...Janekter foreløpig å ligge alene da :/ han var jo så flink til det før..
Dårlig trend! Husker ikke sist jeg dusja :/ haha, seriøst ikke braHøres ut som en trend det her...
Taco er digg jahva bruker dere å ha i?
Kan tenke meg det var deilig å komme hjem jaHjem kjære hjemVi var hjemme i halv 2 tiden i dag
Herlig
Kjenner til det der heheSnuppa vil verken ligge i nestet eller krybben sin. Bare på et fang, bæres eller ammes![]()
Mmmm herligHer ble det stekte julepølser med poteter, smeltet smør og kålrotstappe![]()
Storebror ville ikke ha, tok totten.. Lillegutt elsker smokkene sineSmokk ja...spent på snuppa og smokk...OJ. nekta alle![]()
Haha - måtte tenke når du skrev det :O ikke bra I det hele tattDårlig trend! Husker ikke sist jeg dusja :/ haha, seriøst ikke bra![]()
Det vi må ha er: tortillas, nachos (knuser og har inni lefsa), karbonadedeig, hot kryddermix, salat, ost, løk, chilli, rømme, salsa. Og så bruker jeg andre ting som tomat og agurk hvis vi har liggendeTortillias, kjøttdeig med hjemmelaget kryddermiks, agurk, mais, løk, paprika, ost, tacosaus.. Det er det viktigste! Dere da?![]()
Må dusje i kveld ass, skjemmes snartHaha - måtte tenke når du skrev det :O ikke bra I det hele tatt
Men det blir nok bedre snart skal du se![]()