Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du laget selv?Hehe mer til meg![]()
![]()
NeiHar du laget selv?![]()
Åh så braDa var vi hjemme igjen, hentet lillegutt og snuppa sov begge veier, deilig! Hylte da vi stoppet ved Bhg men det gjør hun alltiddet var til og med sol da vi gikk
fin dag
![]()
Tror ikke denne ungen liker middag.. Hver gang jeg tenker tanken eller sier ordet så begynner han å skrike å skal være totalt mammadalt![]()
Hehe da får du de i det minste i fredNeifor lat til det gitt
bare jeg som spiser så jeg kjøpte noen stenger fra en baker her.. Snart spist opp
![]()
Åh så braher regner det enda
sendte mannen etter ungene
å sitter selv med en festet i puppen for jeg skulle vist ikke få start på middagen som egentlig var min plan
slår aldri feil. Nettopp fått egentlig men må bare ha mere når det er snakk pm mat
![]()
Ånei så greit daBlir ikke så mye kaldere herrundt 0 grader. Vi har helt ny bil så den blir jo fort varm. Eneste er levering i bhgen, da er den kjekk å ha.
Blir sen middag her. Sambo slutter ikke før kl 20 i kveld :/ men vet ikke hva vi skal ha enda jeg hellerEnnå ikke bestemt hva vi skal ha til middag jeg![]()
Så bra, håper det fortsetterTrøst sin! Håper virkelig det varer!!![]()
Jeg glemmer alltid noe.. Så det blir litt småhandling ila ukaOgså må jeg skrive liste for handling i morgen! Alltid vanskelig..
Eeeeee neiBlir sen middag her. Sambo slutter ikke før kl 20 i kveld :/ men vet ikke hva vi skal ha enda jeg heller
Har du bestemt deg nå?
ja takk jeg håper detSå bra, håper det fortsetter![]()
Jeg glemmer alltid noe.. Så det blir litt småhandling ila uka![]()