Skravletråd desember

Jepp! Går gravid samme tid bare 3 år etter. Prøver å slappe av nå ❤️ var på ul igår og alt bra. Magesmerter er voksesmerter og luft :) men idag måtte jeg igjen krøke meg sammen når jeg reiste meg fra do. Jordmor har bedt om det så blir sint om de har den datoen. Dagen skal være lille E sin den ❤️
Uff ja, det er klart de må ta hensyn til det!! Uff, er mye vondter man kan ha i svangerskapet, og skjønner godt at du blir bekymra. Du får bare prøve å berolige deg selv med at det er normalt, selv om det sikkert ikke er lett i det hele tatt.

Uff ja, det er klart de må ta hensyn til det!! Uff, er mye vondter man kan ha i svangerskapet, og skjønner godt at du blir bekymra. Du får bare prøve å berolige deg selv med at det er normalt, selv om det sikkert ikke er lett i det hele tatt.
Prøver så godt jeg kan :) er så støl i magen og krøker meg sammen. Noen smerter er så sterke som rier. Men alt fint igår så ikke noe farlig :) hadde aldri så sterke smerter med lille N :O

Hei skravledamer:) Hvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg;) Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss! :D

Tusen takk for alle gratulasjoner forresten :)
For jeg spørre hva navnet er. Glad å høre at alt står bra til:)

Formen er mye bedre fra i går:) Reiser hjem etter at frøkna har vært hos legen i mårra, så blir vel på formiddagen en gang :) Er på Kalnes utafor Sarpsborg :)
Gratulerer så mye :D
Endelig ble det din tur også:)

Back
Topp