Jepp, er alene i kveld så jeg håper det er flere som er skravlelystne i kveldDet kan gå om du går inn for det!
Denne kakebakingen min har satt meg et stykke tilbake!
Jaja, får komme sterkere tilbake neste uke ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, er alene i kveld så jeg håper det er flere som er skravlelystne i kveldDet kan gå om du går inn for det!
Denne kakebakingen min har satt meg et stykke tilbake!
Jaja, får komme sterkere tilbake neste uke ;p
HuffSliiiiten, og klokken er bare halv tre.. Gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb, men han har jo seff senvakt, så han er ikke hjemme før 1815
Eldste er bleik, men reagere ikke så mye på feberen. Minste ligger under pleddet og er utslått. Hun har litt høyere feber også.Huffhvordan er det med jentene?
tydeligvis ikke. Kunne spart seg for endel tid og mailing om de bare hadde sjekka listaSå de tenkte liksom ikke et halvt øyeblikk at grunnen til du klagde var at du hadde gjort det du skulle for å oppfylle kravene og sjekket det
kos deg med husarbeid duTar meg en liten skravlepause, og gjør litt husarbeid! Snakkes senere håper jeg!![]()
elsker å få det og. Vet hvor mye arbeid som ligger i detHjemmestrikka julegaver er iallefall min favoritt!Tenker de blir godt fornøyde.
![]()
rakk du innleggene du ønska?Ca 15 minutter til oppdatering, 40 innlegg bak der jeg planla å være, og liten kosegutt som ligger på skrivearmen
Jepp, er alene i kveld så jeg håper det er flere som er skravlelystne i kveld![]()
Huff daEldste er bleik, men reagere ikke så mye på feberen. Minste ligger under pleddet og er utslått. Hun har litt høyere feber også.
Det høres hyggelig utSatser på at jeg har tid til å skravle litt i kveld når ungene er lagt
Klarer nok å skvise inn noen innlegg mellom kakepyntingen![]()
Eldste er bleik, men reagere ikke så mye på feberen. Minste ligger under pleddet og er utslått. Hun har litt høyere feber også.
Takk.Uff, så kjedelig!
Masse god bedring til de![]()
det er ikke noe gøy :/ luftsmertene har vært så sterke som rier det er ikke noe godtGodt du har sluppet unna kvalmen denne gangen! Fælt å være kvalm. Luftsmerter er kjedelig dahar hatt mye av de i dette svangerskapet. Helt forferdelig!!
Godt morkaken har flyttet seg! Hadde samme problem sist... Var ofte bekymret :-/
Har termin i marslangfredag
![]()
vi begynte med grøt på formiddagen for å se at magen tålte detHer skal han få smake grøt imorgentenker å gi litt på dagtod først, så kan han få på kvelden etterhvert
![]()
er du syk?:/ kroppen som er sliten eller? Høres ut som du allerede har gjort endel idagI dag har vært en fin dag kjørte gubben på jobb. Dro så å tokk stall arbridet. Kom hjem kl 0700 dø sliten la meg ned på sengen og sov til kl1300 denne dagen gikk unna. Men ennå ikke i form kjenner jeg :/
dagen er enda ungHar et mål om 900 før dagen er omme, men mangler nå 140 innlegg for å runde 900.
nei. Skulle bestilt for lenge siden, men var så usikker på hva jeg ville gjøreIkke bare bare å finne ledig time nå rett før jul og med julebord sesongen godt i gang![]()