Må til!for en bakelyst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må til!for en bakelyst![]()
Uff ja, det er klart de må ta hensyn til det!! Uff, er mye vondter man kan ha i svangerskapet, og skjønner godt at du blir bekymra. Du får bare prøve å berolige deg selv med at det er normalt, selv om det sikkert ikke er lett i det hele tatt.Jepp! Går gravid samme tid bare 3 år etter. Prøver å slappe av nåvar på ul igår og alt bra. Magesmerter er voksesmerter og luft
men idag måtte jeg igjen krøke meg sammen når jeg reiste meg fra do. Jordmor har bedt om det så blir sint om de har den datoen. Dagen skal være lille E sin den
![]()
Prøver så godt jeg kanUff ja, det er klart de må ta hensyn til det!! Uff, er mye vondter man kan ha i svangerskapet, og skjønner godt at du blir bekymra. Du får bare prøve å berolige deg selv med at det er normalt, selv om det sikkert ikke er lett i det hele tatt.
For jeg spørre hva navnet er. Glad å høre at alt står bra tilHei skravledamerHvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg
Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss!
Tusen takk for alle gratulasjoner forresten![]()
Helt random quote det her haha, men har du tatt privat ultralyd i Harstad? Og i så fall, hvor?hvordan gikk natta da?![]()
I dag blir det bestilling av mat her til middag. Hva står på menyen hos dere?
Gratulerer så myeFormen er mye bedre fra i gårReiser hjem etter at frøkna har vært hos legen i mårra, så blir vel på formiddagen en gang
Er på Kalnes utafor Sarpsborg
![]()
Det hørtes jo veldig godt utKarbonade salat og stekt egg her i gården![]()
vi begynte med grøt på formiddagen for å se at magen tålte det![]()
jepp. Iallefall for en god stund fremover![]()
Får nok mine mine dager med sjokolade til frokost etterhvertgleder meg faktisk
![]()
Jeg har faktisk fått gjort litt her hjemme!) vært oppe av sofaen og holdt på i nesten en time nå. Føles helt herlig
![]()
Ohhh så deiligHurra! Det er tacofredag!![]()
Ohh nam!!Nettopp ferdig med siste del av troika konfekt. Ble 600 g også sjokolade boller som står i kjøleskapet. Neste på lista er pepperkake deig. Og orio konfekt til uka
Ohhh så deilig![]()
Julepølsefredag herhah
Bra med degHeihei på deg!![]()