Ånei, det er så gruelig kjedelig! :OJa de skulle våran hus vart gjort før 4 år siden. Klædning skulle og ha blitt skiftet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, det er så gruelig kjedelig! :OJa de skulle våran hus vart gjort før 4 år siden. Klædning skulle og ha blitt skiftet
Skal være der du borVar ingenting på Rema her![]()
Lurer på om jeg skal legge ut på mitt anbud eller noe. Er jo en av de verste drittjobbene å gjøre selv!Det er sånn jeg pleier å få pappa til å gjøre![]()
Vært På jobbGod kveldhva har dere gjort i dag ?
Det synes jeg du kam ta deg tid til altsåDet er så mange at jeg kan ikke nevne alle![]()
![]()
Gjorde det med forrige huset. Det måtte males asap, og da hadde vi rett og slett ikke tid..Lurer på om jeg skal legge ut på mitt anbud eller noe. Er jo en av de verste drittjobbene å gjøre selv!![]()
La de seg greit?Unger i seng og mor ferdig dusjet. Klar for skravling. (mobil på lader, mor på pc)
Åh, så utrolig digg! Uten barn og alt?Skal til Warszawa med jobben til mannen
Du da?
Fikk du det gjort til en god pris? Og ble det gjort skikkelig?Gjorde det med forrige huset. Det måtte males asap, og da hadde vi rett og slett ikke tid..
Så bra! Er du klar for skravling i kveld?Kengubarnet er i seng
Ja, det ble gjort skikkelig til en grei pris. Naboen derimot, hadde brukt noen andre og endte opp med et veldig skjoldete hus..Fikk du det gjort til en god pris? Og ble det gjort skikkelig?
Usj... Er jo det som er faren med det. Men har forstått at det er lurt å bruke dem som har gode kritikker fra før etc, selv om de gjerne er litt dyrere.Ja, det ble gjort skikkelig til en grei pris. Naboen derimot, hadde brukt noen andre og endte opp med et veldig skjoldete hus..
Hatt besøk, og vært hos legen på akutt time. Og spist hos mammaVært hos legen med tuppa
Sovet
Og skravlet.
Du da?![]()
Hvordan var det ?Vært På jobb
La de seg greit?![]()
Pittelitt sunnere jaHøres litt sunnere utEr ikke sånn at jeg MÅ ha sjokolade hver dag, mer det at jeg kan spise mye større mengder. Var sånn de to andre gangene også. Fikk helt sjokk av meg selv som spiste en hel crispoplate. Vanligvis ville jeg ha spydd. Hører jo om andre som fint klarer det til vanlig, men for meg har det vært helt utenkelig.
Koselig å se deg
Jeg må desverre ta meg av svigers...
Ja, de vi brukte hadde veldig gode referanser. Var mange som hadde brukt dem i nabolaget hos oss. Nytt boligfelt med bare nye hus. Følte meg litt råflott som fikk gjort det sånn, men vi hadde ikke noe valg egentlig. Huset måtte males før høsten, og det hadde vi aldri klart å gjøre selv mtp. vær.Usj... Er jo det som er faren med det. Men har forstått at det er lurt å bruke dem som har gode kritikker fra før etc, selv om de gjerne er litt dyrere.
Ikke alleDet synes jeg du kam ta deg tid til altså![]()