Høres litt sunnere utHadde kick på epler jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres litt sunnere utHadde kick på epler jeg![]()
03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Wohoo03.12.15 kl 06.09 kom verdens vakreste jente til verden ♡ Vi er så stolte og koser oss med baby♡
Det blir nok super for deg og komme litt ut ja
Takk, vi skal ha det topp![]()
Var ingenting på Rema herTror det må ha vært noe veldig lokale greier. Ikke sett noen har nevnt det på FB, og la ikke merke til noe da jeg var på butikken i sted.
Dumt å glemme detHoldt på å glemme å klikke meg gjennom julekalendere :O
Veldig. Kan jo ikke gå glipp av premierDumt å glemme det![]()
Det er så mange at jeg kan ikke nevne alleJeg vant faktisk på en i fjor! Bare no pittelite da. Men likevel
Hvilke er du med på da?
Hvor gamle er jentene dine?Her tar jeg meg av legging, siden begge jentene er mine og nekter å bli lagt av samboeren. Pleier å si ifra til dem 15-5 min før leggetid at nå er det snart leggetid. Så går vi opp og pusser tenna til minste, og mens jeg legger henne så spiller gjerne eldste litt minecraft med samboeren min. Så gir jeg beskjed om at det er leggetid for eldste, og så sitter jeg litt hos henne før hun får lese litt før hun sovner. veldig godt med store barn som klarer mye selv. Blir hardt å få baby i hus igjen![]()
Da har jeg sikkert sendt mannen på en bomtur. Han skulle ut en tur, og da ba jeg ham om å stikke innom en annen rema for å se.Var ingenting på Rema her![]()
Så kjektHehealdri vunnet jeg heller. Svigermor vant tur til Danmark med dfds i fjor med hotell
![]()
4,5 og 7,5Hvor gamle er jentene dine?![]()
Hehe. Da ble han vel glad?Så kjektMannen vant i fjor en disney princess cd spiller
![]()
HeheHehe. Da ble han vel glad?![]()
Koselig å se degUnger i seng og mor ferdig dusjet. Klar for skravling. (mobil på lader, mor på pc)
Melkesjokolade er himmelsk altsåJeg blir helt vill etter sjokolade når jeg er gravid. Spiser melkesjokolade as we speak. Hadde aldri klart å spise så mye sjokolade til vanlig.
Hvordan da? Underholde dem?Koselig å se deg
Jeg må desverre ta meg av svigers...
Wohoi, heldig han daSå kjektMannen vant i fjor en disney princess cd spiller
![]()
Vært hos legen med tuppaGod kveldhva har dere gjort i dag ?