Skravletråd desember

Hadde kick på epler jeg :p
Høres litt sunnere ut ;) Er ikke sånn at jeg MÅ ha sjokolade hver dag, mer det at jeg kan spise mye større mengder. Var sånn de to andre gangene også. Fikk helt sjokk av meg selv som spiste en hel crispoplate. Vanligvis ville jeg ha spydd. Hører jo om andre som fint klarer det til vanlig, men for meg har det vært helt utenkelig.

Det blir nok super for deg og komme litt ut ja:D
Takk, vi skal ha det topp:D

Ja det gjør det, nå er jeg stort sett bare sosial når jeg er innom jobb så det er jeg ca annahver uke :P

Det trur jeg så gjerne, og så deilig for dere å reise bort uten barn da :)

Her tar jeg meg av legging, siden begge jentene er mine og nekter å bli lagt av samboeren. Pleier å si ifra til dem 15-5 min før leggetid at nå er det snart leggetid. Så går vi opp og pusser tenna til minste, og mens jeg legger henne så spiller gjerne eldste litt minecraft med samboeren min. Så gir jeg beskjed om at det er leggetid for eldste, og så sitter jeg litt hos henne før hun får lese litt før hun sovner. veldig godt med store barn som klarer mye selv. Blir hardt å få baby i hus igjen :p
Hvor gamle er jentene dine?:)

Hehe :p aldri vunnet jeg heller. Svigermor vant tur til Danmark med dfds i fjor med hotell :)
Så kjekt :D Mannen vant i fjor en disney princess cd spiller ;)

Back
Topp