Madrass og overmadrass til sprinkelsenga, stor adventstjerne til vinduet, diverse gaveesker og poser, batterier, snop, lyspærer og litt småting. Ble som vanlig litt mer enn forventet.Hva kjøpte du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Madrass og overmadrass til sprinkelsenga, stor adventstjerne til vinduet, diverse gaveesker og poser, batterier, snop, lyspærer og litt småting. Ble som vanlig litt mer enn forventet.Hva kjøpte du?
Jeg klarer ikke å venteMe to me ikkje idag. Tror eg satsar på mandag![]()
Noe fint ja, og litt skrot!Ble det noe fint der? Kanskje litt skrot også?![]()
Pome fritt og pølse . Du då Va har dh haft till middagHva skal dere ha til middag i dag?
jeg ooog!Blæææ ønskar meg en kokk i julegave![]()
Nei ikkje eg heller, ska senda mannen på butiken å handla ska eg be han kjøpe troika i butikenJeg klarer ikke å vente![]()
alltid gøy å hente pakker på postenNja noe julegaver og noe til meg
Ja Va ska vi få de ifrånjeg ooog!![]()
sliter du med nattesøvnen?Sovnet tilslutt men ble lire søvn
Deilig med litt late dager av og til! Ja, fikk handlet det jeg skulle + litt til.Hei fick du køpt noet på IKEA?? Har ikkje gjort en enaste ting utenom de som må gjøres. Veldigt lat idag
Noe fint ja, og litt skrot!akkurat som det skal være etter man har vært på ikea!
nei si det. Det blir værreJa Va ska vi få de ifrån
hihi. Går fort her av og tilSkravlehøner![]()
kan du ikke legge deg litt?Åååååååå jeg er så trøtt
Kan man lnte legga ut en Annons ønskar meg julegave en personlig kokknei si det. Det blir værre![]()
He he er det vanlig altsåMadrass og overmadrass til sprinkelsenga, stor adventstjerne til vinduet, diverse gaveesker og poser, batterier, snop, lyspærer og litt småting. Ble som vanlig litt mer enn forventet.![]()
ja. Høres ut som en god plan og ringe legenSkal ringe legen i morgen for å purre. Må høre der, for jeg vet ikke hvilket sykehus han har henvist meg til. Er flere i nærheten.
En mixa dag for deg i dag da.. God bedring
Har prøvd å sortere litt klær i dag.. Har arvet masse klær helt opp til str86. Og hu bruker nå 62. Så har en del på lager... Frøkna var ikke helt fornøyd i dag, så brukte hele dagen... Nå venter jeg på at samboeren kommer hjem så vi kan henge opp siste rest av adventspynt og julegardiner.. Ble ikke helt ferdig her om dagen og formen er jo ikke på topp. Så her går det sagte..
Alltid kjekt med nya tingDeilig med litt late dager av og til! Ja, fikk handlet det jeg skulle + litt til.
Så nå har lillebror fått madrass til sprinkelsenga, pluss litt julepynt og småting.![]()
her ble det gryterett. Enn du?Hva skal dere ha til middag i dag?
har ikke gjort så mye. Vært hjemmeHalla folkens! Da var jeg hjemme igjen fra ikea!
orker ikke lese tilbake, så hva har dere gjort idag?