Så braDet virker sånn så langt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDet virker sånn så langt![]()
Ja vetHvitløk er nydelig! Jeg bruker det på det meste![]()
Nei, gidder ikke å krangle om det.Da får du krangle med megHehe, neida
![]()
Det håper jeg ogsåIngen god kombinasjon! Håper du får sove bedre i natt da.
Jeg heier på degDet blir nok jeg også
Så får stå på før den tid![]()
Hører vaskemaskinen piper. Men jeg henger sånn etter her i trådenNei nå kom jeg jaggu på at jeg har glemt å henge opp klesvaska, så den må opp... men tungt å komme seg opp når man ligger så godt![]()
Så koselig daDe blir til mandagskal passe barna mens jeg og mannen er i Warszawa
![]()
Ønsker meg sånn ja! Funker det bra også altså?
Hva slags ønsker du deg?Ny kjøkkenmaskin, min har død på seg
Nei. Skulle jo tro det var i lederens interesse å holde folk på jobb og. Er jo oppskrift på utbrenthet og sykemeldinger jo.Ikke i det hele tatt. Sykefraværet er skyhøyt, og det er jo ikke så rart når folk må slite seg totalt ut
Joda klart vi kan detVel, vi kan jo alltids prøve, ikke sant? Prove me wrong!
Egentlig hektisk men jeg lukket døraEr det rolig på jobb eller?
Her har du oppskriften knallgodsmart! Har du oppskrift på pitabrød forresten?
Det vil jeg troJa, det er utrolig deilig![]()
Heh, et lite "plaster på såret"? Nesten så de kunne ha spart seg for den altså.De få gangene jeg har brukt den har den fungert bra i alle fall.
Den var i en pose "dingser" mannen fikk på jobb, sammen med en multilader (lader med fire-fem forskjellige typer utgang, til de fleste typer mobiler) og noe annet stæsj. Altså som de fikk samme uka som de fikk beskjed om at avdelingen bortorganiseres, så dere får sparken...
Haha! Eneste fordelen med 50/50 fordeling. :S
Heh, et lite "plaster på såret"? Nesten så de kunne ha spart seg for den altså.![]()
du må jo ha truaEt ekte julemirakel!![]()
Jippi du er flinkHolder fortsatt tredjeplass jeg også![]()
En Braun FX3030Hva slags ønsker du deg?