Så bra!Vi har blitt enige om at skolealder er en fin alder. På salongen jeg jobber tar vi faktisk ikke hull på barn under 5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Vi har blitt enige om at skolealder er en fin alder. På salongen jeg jobber tar vi faktisk ikke hull på barn under 5.
eller 3 om! Den var dødslekker!!Det får vi bli to om!
Eller, du kan få den hvis jeg får krybba.![]()
Ja det er moroAldri vært så høyt oppe før. Gøy så lenge det varer![]()
Et ekte julemirakel!du klarer det om du vil![]()
1.999,- etter hva som står på prisjakt.nohihi. Ser den. Hva koster den der?
Høres veldig fint uthar du barna hjemme?
Ingen god kombinasjon! Håper du får sove bedre i natt da.Å sovet dårlig
Helsesekretær. Og dene ene avdelingen har ansvaret for 5 ulike poliklinikker. Jevnt over 90-130 pasienter på en dag som skal registreres, settes på vntelister, nye timer + telefoner + nyhenvisninger (omtrent 50 per dag) ++++ Og de siste gangene har vi vært 2 eller 3 på jobb når vi skal være minst 4 og selv da er det supertravelt..Uff, jeg hadde antagelig dødd! :O hva slags type firma er det?
Hadde passa perfekt inn her!eller 3 om! Den var dødslekker!!
Greit med noen oppdateringer da![]()
Og nå er jeg ferdigNå har du väl 45 min igjen på jobb![]()
Ny kjøkkenmaskin, min har død på segHva håper dere aller mest å f til jul?
Da får du krangle med megJeg må klare det.
Jeg SKAL ha den vesken, falt litt for hardt for den
:OHelsesekretær. Og dene ene avdelingen har ansvaret for 5 ulike poliklinikker. Jevnt over 90-130 pasienter på en dag som skal registreres, settes på vntelister, nye timer + telefoner + nyhenvisninger (omtrent 50 per dag) ++++ Og de siste gangene har vi vært 2 eller 3 på jobb når vi skal være minst 4 og selv da er det supertravelt..
Ja takkVelkommen inn![]()
Nå må du bare lese deg opp og ta oss igjenOg nå er jeg ferdig![]()
De blir til mandagHvor lenge blir de da?
Koselig for barna kanskje da?![]()
Så kjedelig da!
Ikke i det hele tatt. Sykefraværet er skyhøyt, og det er jo ikke så rart når folk må slite seg totalt ut:O
Det høres ikke helt bra ut!