Ønsker meg sånn ja! Funker det bra også altså?Reiselader er kanskje fint? Sånn strømbank-ting-
Foreslo det til Orly var det kanskje, for jeg blandet dee pga ladebehov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker meg sånn ja! Funker det bra også altså?Reiselader er kanskje fint? Sånn strømbank-ting-
Foreslo det til Orly var det kanskje, for jeg blandet dee pga ladebehov
Uff, jeg hadde antagelig dødd! :O hva slags type firma er det?Det er helt pyton. I går var det grusomt! Rakk ikke ta en bit av et eple engang.
Jobb har vært hektiskBekkenet sier takkHvordan har jobb vært?
![]()
Får du middag på jobb når du jobber så sent?
Oj det var mye
Vært oppe tidlig?Himmel så trøtt jeg er
sjelden jeg får tid til slikt. Og kjenner få her jeg bor. Blir vel bedre når vi flytterOh yes det er det
Velkommen innHei hei nå var eg her inne igjen. Mannen Legger 3 åringen. Så da kan eg bruka lite tid her inne![]()
du klarer det om du vilTakk, det hjelper!![]()
Så kjedelig da!Veldig mye, og pr nå ser det ikke ut til at vi klarer det
Haha! Eneste fordelen med 50/50 fordeling. :SAkkurat den prioriteringen trur jeg ikke lillebror eller frøkna hadde gått med på her i hus nå![]()
hihi. Ser den. Hva koster den der?Jeg prøver hardt å overtale meg selv til å ikke kjøpe den dersom jeg ikke vinner den
Der den er billigst er blant annet på komplett
Flink du erHolder fortsatt tredjeplass jeg også![]()
Å sovet dårligVært oppe tidlig?
Ja nå er det på tide at han tar litt. Nå har jeg lagt han i 11 måneder så nå får trø tilTypisk.. men greit at mannen tar litt?![]()
hahah. Ønskelista ble plutselig komplettHahaha
- sengetøy
- ullsokker
- håndkler
- skjøteledning som er lang nok til å rekke fra stikkontakt til sofaen, så man kan lade mobilen samtidig som man ligger langstrak på sofaen.
- votter
- duftlys
![]()
![]()
Når flytter dere?sjelden jeg får tid til slikt. Og kjenner få her jeg bor. Blir vel bedre når vi flytter![]()
Ikke noe å trakte etter kanskje.Åja virkelig godlukt da![]()
Jeg hsr ikke sett jeg. Hvordan ligger jeg an?blir spennende å se hvor lenge vi holder oss derpå top 3