blir spennende å se hvor lenge vi holder oss derHolder fortsatt tredjeplass jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blir spennende å se hvor lenge vi holder oss derHolder fortsatt tredjeplass jeg også![]()
Du er på 12. plassMakan, så flink du er
Jeg håper jeg i det hele tatt er på lista![]()
Tøffa! Jeg har ikke bestemt meg for 3000 eller 2424 enda!går jo for 3000![]()
Ja, det blir detblir spennende å se hvor lenge vi holder oss derpå top 3
uff. Når skal det liksom snu for dere :/Ja bruker ennå white noise men etter han var syk for en måneds tid siden er han helt forferdelig å legge. Han bare styrer, herjer og leker. Ender med en overtrøtt gutt som hyler fordi han er så trøtt.
Jeg synes egentlig "klart eg kan" om å tørre å ta hull i ørene var dumt. Ungen var vel kanskje 5 eller 6, men likevel et unødvendig programFrøkna har så vidt begynt å mase, men ikke før skolealder her heller
Ja ikkje lett. Hade en perioder me 3 åringen de var så slitsom . Men de har blivit bedre nåhøres ut som en god fordelingja, hun er ganske vanskelig til tider. Tar lang tid før det endelig går.
Skal vel litt til at hun ikke er på lista daDu er på 12. plass
Ja ser det. Ska du vekk i helgen??Mange som skravler godt og når jeg tar pause i helga så holder det ikke![]()
satser på å nå kravet såFlink du er
Det har jeg all tro påHaha! Hadde slått adam ned i støvleskaftene!![]()
regner med jula kan bli ganske heftig ned mye å gjøre. Så henger vel ikke så lenge i toppenJa, det blir det![]()
Den var stor og fin ❤Hvilken IKEA skal dere på? Julestjerna mi kjøpte jeg på IKEA for noen år siden. Elsker den. Vis vedlegget 148884
gå for 3000Tøffa! Jeg har ikke bestemt meg for 3000 eller 2424 enda!
Får besøk av søstra mi og samboerenJa ser det. Ska du vekk i helgen??
Jeg synes de er helt supreNam nam de e knall gott. Dg brukar laga det selv. Lagar og det på pitabröd
Regner med du gjør detgå for 3000![]()
Slik tempoet er nå så tror jeg detTror nok det er mange som kommer seg over det høyeste kravet![]()
Kjekt å ha ting å fylle dagene medHihi, litt ekstra arbeid før jul da![]()
![]()
Det tror ikke jeg heller, om jeg er heldig så varer det til fredag daregner med jula kan bli ganske heftig ned mye å gjøre. Så henger vel ikke så lenge i toppen