Skravletråd desember

Jeg synes ikke det er tøft, og liker ikke helt at det anses slik. Da føles det som om den som sier det mener jeg er tøff som tar en risiko. Sikkert ikke sånn ment av alle. Men det er ikke tøft. Det er tett og slett den tryggeste løsningen for meg.

Objektivt sett, gitt mitt utgangspunkt, er det faktisk det, og siden jeg føler meg trygg slik så påvirker det også forløpet og det hele blir rett og slett en bedre og tryggere situasjon.

Jeg har gjort det før, og vet at å føde uten medisinsk smertelindring går fint, det har jeg gjort to ganger, og å føde hjemme har jeg gjort før og det var en tipp topp opplevelse, så jeg gjør gjerne det igjen.
Skjønner hva du mener:)
Du tar jo ingen risiko! Hadde du gjort det så hadde det vært forbudt:P
Men mener fortsatt du har en tøff personlighet som tør:) jeg er en pyse, ikke tøff når det gjelder smerte:P

Ok at hun gjør det hjemme hos seg selv; men når hun er på besøk... hmm...
Hun blir heldigvis bare til i morgen :)
Sist svigermor var her, så insidterte hun på å legge seg sist, så hun kunne se på tv. Vi har tven i en annen etasje i en tv stue, så er ikke naturlig at den står på med mindre vi skal se noe spesielt. Hun fikk helt abstinenser, stakkar. :p

Hahaha, kjenner meg litt igjen. Vi har drevet å tulla med her at "å nei, enn hvis frøkna kommer midt i Farmen finalen?? Hva gjør vi da" :D Mannen foreslo å ta med tv inn på fødestua. Hehe.. men så ille er det heldigvis ikke da;)
Jeg har forresten ikke så mye annet jeg føger med på.. Ikke som jeg kommer på sånn i farta i hvert fall
Hahaha :D ja, farmen på fødestua hadde vært noe :D Når har du termin? Er det fare for at finalen ryker? :p

Hvor lenge holder jentungen på denne overbevisningen tro?

Hun er 4,5, og ser på meg med øredobber. Hvorfor har jeg hull i ørene? For å kunne ha slik pynt i som trenger hull, svarer jeg ærlig.
Turte du det når du var barn? (vel, det handlet ikke om turte, men jeg svarer som sant er) Jeg fikk dem når jeg var voksen. Jeg fikk dem da jeg var 22 år faktisk

Hun har sett på "klart eg kan" på barnetv et BARN som fikk hull i ørene. Det vil ikke hun, hun tørr ikke før hun blir voksen, sier hun. Vi har i det minste ikke mas om "jeg vil ha hull i ørene" fra en som er yngre enn at jeg vil skal få det. Jeg har ikke bestemt når hun får, men minst skolealder tenker jeg
Greit at hun ikke maser om det da i hvert fall :) Jeg og tenker at skolealder er greit. Sikkert fordi det var da jeg selv fikk det :)

Sist svigermor var her, så insidterte hun på å legge seg sist, så hun kunne se på tv. Vi har tven i en annen etasje i en tv stue, så er ikke naturlig at den står på med mindre vi skal se noe spesielt. Hun fikk helt abstinenser, stakkar. :p
Hahaha, rart man kan være så avhengig av noe sånt! :D hadde vi bare hatt tv-stue :p i min neste bolig... :D

Greit at hun ikke maser om det da i hvert fall :) Jeg og tenker at skolealder er greit. Sikkert fordi det var da jeg selv fikk det :)

Jeg fikk ikke som barn pga nikkelallergi, men valgte bevisst å ønske meg øredobber av min samboer da jeg ble 22 år, og informerte om at da trengte jeg også faktisk hullene da. Og det fikk jeg. (Den samboeren er i dag min mann)

Hahaha :D ja, farmen på fødestua hadde vært noe :D Når har du termin? Er det fare for at finalen ryker? :p
Hadde termin på torsdag som var. Skal på overtidskontroll kontroll i morgen. Absolutt en sjans for at både håndball-vm og farmen finale ryker ja! Får enerom med tv på på sykehuset da:D Så får sett, så lenge jeg ikke er i fødsel AKKURAT da. Men spørs om det er Farmen som står i hodet på meg med nyfødt baby i armene da ;) hehe tviler vel egentlig på dey

Jeg fikk ikke som barn pga nikkelallergi, men valgte bevisst å ønske meg øredobber av min samboer da jeg ble 22 år, og informerte om at da trengte jeg også faktisk hullene da. Og det fikk jeg. (Den samboeren er i dag min mann)
Hehe, så koselig da:) bruker du mye ørepynt nå?

Hadde termin på torsdag som var. Skal på overtidskontroll kontroll i morgen. Absolutt en sjans for at både håndball-vm og farmen finale ryker ja! Får enerom med tv på på sykehuset da:D Så får sett, så lenge jeg ikke er i fødsel AKKURAT da. Men spørs om det er Farmen som står i hodet på meg med nyfødt baby i armene da ;) hehe tviler vel egentlig på dey
Såpass! Og ingen tegn på at det kan skje noe snart?
Hahaha, du skal aldri si aldri; midt under pressingen skriker du ut at noen må oppdatere deg på finalen! :D

Back
Topp