Skravletråd desember

Ok:) Har fulgt med på hver sesong jeg :p har du no annet du pleier å følge med på DA?
Har fulgt med de tidligere årene, men ble så hektet at det nesten var slitsomt. Var helt krise om jeg ikke rakk hjem til en episode osv; så i år bestemte jeg meg for å holde meg unna :p av serier følger jeg med på hellstrøm rydder opp, luksusfellen, brille, blacklist, homeland og broen (åh, det var fler enn jeg trodde :p)

Er alltid vrien.. og spesielt de siste ukene:-/. Var inne i en god periode for en måneds tid siden hvor han sovnet selv i egen seng med white noise og jeg strøk han over pannen. Sovnet på 15-30 min. Men nå går det minst 1.5 time. Bare tuller og sutrer hvis han ikke får viljen sin.
bruker dere enda white noise? Her er leggingne umulig om ikke vifta er på. Og samme med lyset. Må ha det på til hun sovner ordentlig etter 20 minutter smokkelek, så kan jeg skru det av. Ellers er det bare hyl

Ja, sånn er det. Men såå kos å ha han sammen med meg på kjøkkenet, så lenge det varer i hvert fall:) Ble ikke verdens peneste konfekt (er ikke så flink med sånt). Men gode ble de, og godt å ha noe å sette på bordet når vi får besøk og sånn nå fremover :)
Er ikke utseende som teller veit du:P
Koselig å gjøre sånt med barna!

Hehe :) Jeg også. Men er lett å få i gang en samtale her, folk er jo så hyggelige

Ja virker som det er veldig mye hyggelige folk her inne så håper å kunne henge her litt innimellom :)

Det virker ganske kaotisk i begynnelsen, men man kommer fort inn i den med litt trening.
Som du sier så prates det om ganske mange forskjellige ting.
Velg ut 2-3 temaer og konsentrer deg om dem, resten enten bare skummer du eller ikke bryr deg om.
Siden det er mye som skjer, er det ikke bestandig man får svar på sine innlegg, det betyr ikke vi ignorerer deg, bare at det druknet litt.
Velkommen til oss

Virker veldig kaotisk... Og var her inne tidligere i dag og når jeg kommer tilbake nå på kvelden er det jo hundrevis av flere poster igjen... Men er nok som du sier, greit å henge seg på noen tema og så konsentrere seg om de... Kommer nok til å prøve å henge litt mer her inne :)

Kan akseptere å se på nyhet 30 min eller noe, men når hun så fort det er ferdig på én kanal, skrur over til neste kanal med (samme) nyheter og deretter setter på nyhetskanalen.... argh!
Uff, så irriterende! Skal hun være der lenge?

Da har gubben overtatt legging av mini. Jeg har brukt nå 1 time på å prøve å få han til å sovne;-)
Hadde sovnet men da jeg la han i sengen så våknet han igjen :-(.
Ånei, så frustrerende! Godt mannen er der til å ta over.

Har fulgt med de tidligere årene, men ble så hektet at det nesten var slitsomt. Var helt krise om jeg ikke rakk hjem til en episode osv; så i år bestemte jeg meg for å holde meg unna :p av serier følger jeg med på hellstrøm rydder opp, luksusfellen, brille, blacklist, homeland og broen (åh, det var fler enn jeg trodde :p)
Hahaha, kjenner meg litt igjen. Vi har drevet å tulla med her at "å nei, enn hvis frøkna kommer midt i Farmen finalen?? Hva gjør vi da" :D Mannen foreslo å ta med tv inn på fødestua. Hehe.. men så ille er det heldigvis ikke da;)
Jeg har forresten ikke så mye annet jeg føger med på.. Ikke som jeg kommer på sånn i farta i hvert fall

Hvor lenge holder jentungen på denne overbevisningen tro?

Hun er 4,5, og ser på meg med øredobber. Hvorfor har jeg hull i ørene? For å kunne ha slik pynt i som trenger hull, svarer jeg ærlig.
Turte du det når du var barn? (vel, det handlet ikke om turte, men jeg svarer som sant er) Jeg fikk dem når jeg var voksen. Jeg fikk dem da jeg var 22 år faktisk

Hun har sett på "klart eg kan" på barnetv et BARN som fikk hull i ørene. Det vil ikke hun, hun tørr ikke før hun blir voksen, sier hun. Vi har i det minste ikke mas om "jeg vil ha hull i ørene" fra en som er yngre enn at jeg vil skal få det. Jeg har ikke bestemt når hun får, men minst skolealder tenker jeg

Back
Topp