Åååh, såå typisk!Da har gubben overtatt legging av mini. Jeg har brukt nå 1 time på å prøve å få han til å sovne;-)
Hadde sovnet men da jeg la han i sengen så våknet han igjen :-(.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, såå typisk!Da har gubben overtatt legging av mini. Jeg har brukt nå 1 time på å prøve å få han til å sovne;-)
Oioi, spennende!Ingen Synnøve i hele dag:O enten har hun en hektisk dag, eller så er det bebis på gang!!
SnadderBle nakkekoteletter med deilig tilbehør. Ble knallgodt! Har dere spist middag enda?
på topp 100 listaLigger øverst? Hva skjer?![]()
![]()
Skal si! Slike intiativ tar aldri min!Mohaha.. I morra vil gubben levere småen i barnehagen tidlig å ha han der til ettermiddagen. Fordi han vil vi skal vaske og styre i huset. Såe i morra skal han få kjørt seg![]()
Lykke til i morgenHåper jo alltid at det skal starte av selg selv da. Og helst i natt ja! Men spennende med kontroll og da![]()
ja. Blir spennende å se om vi har rettSpennende![]()
Har fulgt med de tidligere årene, men ble så hektet at det nesten var slitsomt. Var helt krise om jeg ikke rakk hjem til en episode osv; så i år bestemte jeg meg for å holde meg unnaOkHar fulgt med på hver sesong jeg
har du no annet du pleier å følge med på DA?
jepp. 1 des var terminenKrysser fingrene! Var vel i går hun hadde termin?
Det kan vi like!Det MÅ jo være en perfekt skravlekveld ja.
Heia bebis!Ingen Synnøve i hele dag:O enten har hun en hektisk dag, eller så er det bebis på gang!!
bruker dere enda white noise? Her er leggingne umulig om ikke vifta er på. Og samme med lyset. Må ha det på til hun sovner ordentlig etter 20 minutter smokkelek, så kan jeg skru det av. Ellers er det bare hylEr alltid vrien.. og spesielt de siste ukene:-/. Var inne i en god periode for en måneds tid siden hvor han sovnet selv i egen seng med white noise og jeg strøk han over pannen. Sovnet på 15-30 min. Men nå går det minst 1.5 time. Bare tuller og sutrer hvis han ikke får viljen sin.
Er ikke utseende som teller veit duJa, sånn er det. Men såå kos å ha han sammen med meg på kjøkkenet, så lenge det varer i hvert fallBle ikke verdens peneste konfekt (er ikke så flink med sånt). Men gode ble de, og godt å ha noe å sette på bordet når vi får besøk og sånn nå fremover
![]()
HeheJeg også. Men er lett å få i gang en samtale her, folk er jo så hyggelige
Det virker ganske kaotisk i begynnelsen, men man kommer fort inn i den med litt trening.
Som du sier så prates det om ganske mange forskjellige ting.
Velg ut 2-3 temaer og konsentrer deg om dem, resten enten bare skummer du eller ikke bryr deg om.
Siden det er mye som skjer, er det ikke bestandig man får svar på sine innlegg, det betyr ikke vi ignorerer deg, bare at det druknet litt.
Velkommen til oss
Uff, så irriterende! Skal hun være der lenge?Kan akseptere å se på nyhet 30 min eller noe, men når hun så fort det er ferdig på én kanal, skrur over til neste kanal med (samme) nyheter og deretter setter på nyhetskanalen.... argh!
Gratulerer!Sensasjon at jeg ligger øverst :O
Ånei, så frustrerende! Godt mannen er der til å ta over.Da har gubben overtatt legging av mini. Jeg har brukt nå 1 time på å prøve å få han til å sovne;-)
Ok at hun gjør det hjemme hos seg selv; men når hun er på besøk... hmm...Uff, så irriterende! Skal hun være der lenge?
Hahaha, kjenner meg litt igjen. Vi har drevet å tulla med her at "å nei, enn hvis frøkna kommer midt i Farmen finalen?? Hva gjør vi da"Har fulgt med de tidligere årene, men ble så hektet at det nesten var slitsomt. Var helt krise om jeg ikke rakk hjem til en episode osv; så i år bestemte jeg meg for å holde meg unnaav serier følger jeg med på hellstrøm rydder opp, luksusfellen, brille, blacklist, homeland og broen (åh, det var fler enn jeg trodde
)