De har vi her OxåIngen julefrokost her, men nissefest.
Nissefesten er på ettermiddagen, så da et det lettere for oss foreldre å bli med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har vi her OxåIngen julefrokost her, men nissefest.
Nissefesten er på ettermiddagen, så da et det lettere for oss foreldre å bli med![]()
Nei precis . Æn idag kænner jag meg som e dum mamma. Før eg menar på att nr 1 var sulten i tillegg till kollik. Får vont av han. Han e idag små spist og kresen med matja. Kommer absolutt til å stå på mitt. Nå vet jeg mer og at om det ikke går den gangen heller, så er man ikke dårlig mamma for det.
Ja de e det verkligen.får de kanske me tar en tur till runt i Norge nesta sommar Pga barnen så blir det nog ikke ferie till varmare landskulle ønske jeg hdde besøkt mer av sør norge. Er mange plasser jeg kunnr tenkt meg og sett![]()
Ja då ska du vara glad øver detHuff, det må ha vært ille!
Jeg har heldigvis like vakter i helgene, så slipper slike stressvakter![]()
Ja se syns eg du skaKanskje jeg må prøve da![]()
De har vi her Oxå
Aha oki vi har lucia på morgonenNei, vi har... lucia på ettermiddagen. kan ikke huske julefrokost. til påske hadde vi "lunsj", men den var klokken 15 eller noe sånn.
Japp såg det på Mnd planen efter wg fråga her inne. Hade glømt å se i desember Mnd planJepp, vår har dethar dere?
Imponert over dere som henger med på denne skravvletråden altsåhaha... Jeg forsøker hver gang vinger ny måned.. Denne gangen var jeg til og med inne her bare et par timer inn i desember, men faller likevel ut når man kommer opp i flere 1000 postene innlegg og alle snakker om ulike tema... Gir opp hver gang jeg
![]()
Får ny styrer over jul, så hun kommer ;-)Oj da møteplikt, så kjedelig.
Jobb her!
Ohh eg gleder Meg . Första året för guten i Bhg bli spennandes å se han med derDet er så koselig
Grøt, sang rundt juletreet og nisse med pakke til ungene så klart![]()
PizzaHva står på menyen i dag?
Aha oki vi har lucia på morgonen![]()
Det virker ganske kaotisk i begynnelsen, men man kommer fort inn i den med litt trening.Imponert over dere som henger med på denne skravvletråden altsåhaha... Jeg forsøker hver gang vinger ny måned.. Denne gangen var jeg til og med inne her bare et par timer inn i desember, men faller likevel ut når man kommer opp i flere 1000 postene innlegg og alle snakker om ulike tema... Gir opp hver gang jeg
![]()
Ohh eg gleder Meg . Första året för guten i Bhg bli spennandes å se han med der
Skikkelig regnvær er i alle fall ikke noe man ønsker:/det er veldig sant.vi har heldigvis snø her![]()
Blir jo veldig slapsete av sånt, gjør det ikke?Er ikke ufyselig her.
Er ofte 2 graders forskjell mellom her, og nede så det går vel over til regn sånn midt nede i bakken.
Er feldigvis noen timer til jeg skal ut og kjøre
Ja, det er flere som har startet godtja, kanskje det. Men daim er jo på hugget og![]()