Skravletråd desember

ja. Kommer absolutt til å stå på mitt. Nå vet jeg mer og at om det ikke går den gangen heller, så er man ikke dårlig mamma for det.
Nei precis . Æn idag kænner jag meg som e dum mamma. Før eg menar på att nr 1 var sulten i tillegg till kollik. Får vont av han. Han e idag små spist og kresen med mat

Imponert over dere som henger med på denne skravvletråden altså :) haha... Jeg forsøker hver gang vinger ny måned.. Denne gangen var jeg til og med inne her bare et par timer inn i desember, men faller likevel ut når man kommer opp i flere 1000 postene innlegg og alle snakker om ulike tema... Gir opp hver gang jeg :)

Imponert over dere som henger med på denne skravvletråden altså :) haha... Jeg forsøker hver gang vinger ny måned.. Denne gangen var jeg til og med inne her bare et par timer inn i desember, men faller likevel ut når man kommer opp i flere 1000 postene innlegg og alle snakker om ulike tema... Gir opp hver gang jeg :)

Hehe :) Jeg også. Men er lett å få i gang en samtale her, folk er jo så hyggelige

Aha oki vi har lucia på morgonen :)

Her er det lucia tre dager til ende.... vi var på morgen-lucia på småbarn, men det avsluttet de, det ble så mye uro for ungene når vi gikk, så det er bare lucia på storbarn, og altså er det tre avdelinger som har det en dag hver.
Avd til lillesøster har 11. des kl 15

Last edited:
Det virker ganske kaotisk i begynnelsen, men man kommer fort inn i den med litt trening.
Som du sier så prates det om ganske mange forskjellige ting.
Velg ut 2-3 temaer og konsentrer deg om dem, resten enten bare skummer du eller ikke bryr deg om.
Siden det er mye som skjer, er det ikke bestandig man får svar på sine innlegg, det betyr ikke vi ignorerer deg, bare at det druknet litt.
Velkommen til oss

Ohh eg gleder Meg . Första året för guten i Bhg bli spennandes å se han med der

Så kjekt! Da har du noe å glede deg til :)
Syns det er skikkelig koselig!
I går var vi på skolen til eldste, der var det julemarked, tente lys på treet ute, salg av ting ungene hadde laget, sanginnslag fra elevene og cafe med kaffe og kaker. Kjempe koselig :)
Bhg sin nissefest er neste uke, som SU-leder har jeg ansvaret for nissefesten -det er litt av en jobb, men så verdt det

Back
Topp