Skravletråd desember

Ikke enda. Jeg lagde maten, så da er det mannens jobb å rydde. ;) men han sover på sofaen. Får vel våkne han snart!
I morgen skal jeg til kiropraktor, og så med ei venninne til ikea og kjøpe stor adventsstjerne og litt lys. Håååper jeg orker å lage litt risboller eller noe og etterpå, men må nesten se om bekkenet holder. Du da?
Troika er så himmelsk godt! Og vil tro det absolutt er vellykka med lys sjokolade og!
Hvilken IKEA skal dere på? Julestjerna mi kjøpte jeg på IKEA for noen år siden. Elsker den. ImageUploadedByBV Forum1449080204.021845.jpg

bruker dere enda white noise? Her er leggingne umulig om ikke vifta er på. Og samme med lyset. Må ha det på til hun sovner ordentlig etter 20 minutter smokkelek, så kan jeg skru det av. Ellers er det bare hyl
Ja bruker ennå white noise men etter han var syk for en måneds tid siden er han helt forferdelig å legge. Han bare styrer, herjer og leker. Ender med en overtrøtt gutt som hyler fordi han er så trøtt.

Holder fortsatt tredjeplass jeg også :)

deilig at mannen tar legginga :p her har vi pause i leggerunfe nr 1. Gubben mater litt mer nå. Så skal jeg inn å legge henne på nytt
Ja de er deiligt :-) me har delt det upp. Mannen Legger 3 åringen og eg Legger jenta på 17 mnd. Syns de går kjempefint.
E hon din vansklig å legge ?

Ja virker som det er veldig mye hyggelige folk her inne så håper å kunne henge her litt innimellom :)

Virker veldig kaotisk... Og var her inne tidligere i dag og når jeg kommer tilbake nå på kvelden er det jo hundrevis av flere poster igjen... Men er nok som du sier, greit å henge seg på noen tema og så konsentrere seg om de... Kommer nok til å prøve å henge litt mer her inne :)
Du klarer det nok til slutt skal du se :)

Ja de er deiligt :) me har delt det upp. Mannen Legger 3 åringen og eg Legger jenta på 17 mnd. Syns de går kjempefint.
E hon din vansklig å legge ?
høres ut som en god fordeling :)ja, hun er ganske vanskelig til tider. Tar lang tid før det endelig går.

Hvor lenge holder jentungen på denne overbevisningen tro?

Hun er 4,5, og ser på meg med øredobber. Hvorfor har jeg hull i ørene? For å kunne ha slik pynt i som trenger hull, svarer jeg ærlig.
Turte du det når du var barn? (vel, det handlet ikke om turte, men jeg svarer som sant er) Jeg fikk dem når jeg var voksen. Jeg fikk dem da jeg var 22 år faktisk

Hun har sett på "klart eg kan" på barnetv et BARN som fikk hull i ørene. Det vil ikke hun, hun tørr ikke før hun blir voksen, sier hun. Vi har i det minste ikke mas om "jeg vil ha hull i ørene" fra en som er yngre enn at jeg vil skal få det. Jeg har ikke bestemt når hun får, men minst skolealder tenker jeg
Frøkna har så vidt begynt å mase, men ikke før skolealder her heller

Back
Topp