Er det rolig på jobb eller?Jepp, man tager det man haver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det rolig på jobb eller?Jepp, man tager det man haver![]()
Flink du erSensasjon at jeg ligger øverst :O
Ja, det er utrolig deiligHeldige dere er som har hytte![]()
Hvilken IKEA skal dere på? Julestjerna mi kjøpte jeg på IKEA for noen år siden. Elsker den.Ikke enda. Jeg lagde maten, så da er det mannens jobb å rydde.men han sover på sofaen. Får vel våkne han snart!
I morgen skal jeg til kiropraktor, og så med ei venninne til ikea og kjøpe stor adventsstjerne og litt lys. Håååper jeg orker å lage litt risboller eller noe og etterpå, men må nesten se om bekkenet holder. Du da?
Troika er så himmelsk godt! Og vil tro det absolutt er vellykka med lys sjokolade og!

Nå ha det i kveld med den utfordringenDet MÅ jo være en perfekt skravlekveld ja.
Ja bruker ennå white noise men etter han var syk for en måneds tid siden er han helt forferdelig å legge. Han bare styrer, herjer og leker. Ender med en overtrøtt gutt som hyler fordi han er så trøtt.bruker dere enda white noise? Her er leggingne umulig om ikke vifta er på. Og samme med lyset. Må ha det på til hun sovner ordentlig etter 20 minutter smokkelek, så kan jeg skru det av. Ellers er det bare hyl
Håper virkelig det betyr babyIngen Synnøve i hele dag:O enten har hun en hektisk dag, eller så er det bebis på gang!!
Det var det, spennendeKrysser fingrene! Var vel i går hun hadde termin?
Ja de er deiligtdeilig at mannen tar leggingaher har vi pause i leggerunfe nr 1. Gubben mater litt mer nå. Så skal jeg inn å legge henne på nytt
går jo for 3000Du får bare skravle i vei!![]()
Wow Flink du erHolder fortsatt tredjeplass jeg også![]()
Jeg tror ikke at jeg klarer det selv daTror nok det er mange som kommer seg over det høyeste kravet![]()
Du klarer det nok til slutt skal du seJa virker som det er veldig mye hyggelige folk her inne så håper å kunne henge her litt innimellom
Virker veldig kaotisk... Og var her inne tidligere i dag og når jeg kommer tilbake nå på kvelden er det jo hundrevis av flere poster igjen... Men er nok som du sier, greit å henge seg på noen tema og så konsentrere seg om de... Kommer nok til å prøve å henge litt mer her inne![]()
Gøy å ligge litt på topp 3 også, men har ikke sjanse til å holde meg der lenge daWow Flink du erheia heia
Tror Du ikkje det ,?Gøy å ligge litt på topp 3 også, men har ikke sjanse til å holde meg der lenge da![]()
høres ut som en god fordelingJa de er deiligtme har delt det upp. Mannen Legger 3 åringen og eg Legger jenta på 17 mnd. Syns de går kjempefint.
E hon din vansklig å legge ?
Mange som skravler godt og når jeg tar pause i helga så holder det ikkeTror Du ikkje det ,?
Frøkna har så vidt begynt å mase, men ikke før skolealder her hellerHvor lenge holder jentungen på denne overbevisningen tro?
Hun er 4,5, og ser på meg med øredobber. Hvorfor har jeg hull i ørene? For å kunne ha slik pynt i som trenger hull, svarer jeg ærlig.
Turte du det når du var barn? (vel, det handlet ikke om turte, men jeg svarer som sant er) Jeg fikk dem når jeg var voksen. Jeg fikk dem da jeg var 22 år faktisk
Hun har sett på "klart eg kan" på barnetv et BARN som fikk hull i ørene. Det vil ikke hun, hun tørr ikke før hun blir voksen, sier hun. Vi har i det minste ikke mas om "jeg vil ha hull i ørene" fra en som er yngre enn at jeg vil skal få det. Jeg har ikke bestemt når hun får, men minst skolealder tenker jeg
Kristiansand! Er sånn jeg vil ha!Hvilken IKEA skal dere på? Julestjerna mi kjøpte jeg på IKEA for noen år siden. Elsker den. Vis vedlegget 148884