Flinka! Jeg må få hevet den siste maskinen til tørk, så er jeg fornøyd for idag.Ble ferdig med nesten alt. Fikk ikke brettet siste rest fra tørketrommelen og jeg skulle ønske jeg snart fikk tid til å rydde i skuffer også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinka! Jeg må få hevet den siste maskinen til tørk, så er jeg fornøyd for idag.Ble ferdig med nesten alt. Fikk ikke brettet siste rest fra tørketrommelen og jeg skulle ønske jeg snart fikk tid til å rydde i skuffer også.
Jeg vet ikke helt selv hvordan jeg stiller meg til det. Må jo være avslappende å være hjemme hos seg selv da..Mange synes det er "tøft" av meg, og ville ikke turt selv. Andre skulle gjerne, men kan ikke. Noen er nysgjerrige, de fleste anser der som uaktuelt
Det var noe i den duren jeg så for meg, jaHahahahahaha!sånn det hadde blitt!
![]()
Trives du i jobben da?Yes det er det
Det var det absoluttJa, det var godt med litt søvn.
Har du ryddet kjøkkenet etter middagen? Hva skal du i morgen? Jeg har litt lyst til å lage troikakonfekt med lys sjokolade.Flinka! Jeg må få hevet den siste maskinen til tørk, så er jeg fornøyd for idag.![]()
Ja, det synes jeg ogsåSyns vi alle er flinke jeg![]()
Nei, må se det i morgen. Mannen skal bort i kveld og vi ser det alltid sammen. Håper ikke du eller tv2 spoiler noeFlere som skal se farmen i kveld eller?
Jeg lå på tredjeplass igjenHvordan gikk det??![]()
Takk for påminnelsen!!Flere som skal se farmen i kveld eller?
Er sikkert det, men trenger en service uansett, og tenker bare ta eu kontrollen i samme slengen, selv om den ikke skal være før i marsOkay, er vel gode og solide biler det! Holder en knapp på kulda jeg!![]()
Skjedd noe spennende i løpet av natta?Her også snartmen ikke trøtt i grunn, men må bare
Sove godt![]()
Koselig med besøk daMå prøve på det![]()
Håper på detSatse på tidligere kveld idag da![]()
Prøve på enda noen dagerMåtte det vare en stund![]()
Ikke veldigJeppsi![]()
Hørtes det fristende ut??![]()
Det hørtes veldig godt ut. Jeg er skrubbsulten! Mannen driver og lager mat nåBle nakkekoteletter med deilig tilbehør. Ble knallgodt! Har dere spist middag enda?