jaDet bli spennende javi skal på 5mnd kontroll i januar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaDet bli spennende javi skal på 5mnd kontroll i januar
![]()
Tusen takk for detHar ikke vært, men ønsker deg masse lykke til
uff. Det er tungt det. Sliter voldsomt med oppstykka søvn. Kan sove 10 timer. Men når den søvnen avbrytes hele tiden, så blir jeg aldri hvil.
Gör du det? De klarar du sikkert. Eg går ikkje varken för 2424 eller 3000. De klarar eg aldriggår for 3000![]()
åååja. Hun er jo superstolt over å endelig ha fått det til. Så nå er det bånn gass hele dagenHaha, ja da holder hun det nok gående![]()
Første plass og over 400 innlegg er ikke dårligjaføler hun er blitt både så lang og stor i det siste. På 3mnd var hun 5.8kg og 62.5 cm lang
så blir spennende å se
![]()
da er du snart i mål. Tenker du må vel bli satt i gang snart da om det ikke skjer av seg selv ila kort tidEr 41+1 idag![]()
Du har ingen mann som kan hjelpe deg?
har jeg?:OFørste plass og over 400 innlegg er ikke dårlig![]()
åååh. De var fiiine daHva syns du om disse?
(Te lysholdere)8
![]()
![]()
åååja. Hun er jo superstolt over å endelig ha fått det til. Så nå er det bånn gass hele dagen![]()
hihi. Men det er kanskje et snev av sannhet og i det? Men håper jeg tar feilHehehe! Nå ler jeg! Du får jammen sagt det![]()
godt du snart er i mål da. Så halsbrannen slipper taket.Ja, har hørt flere si det. Men syns ikke det hjelper no særlig.. har prøvd yoghurt, melk, litago, lovehearts, Gaviscon (både flytende og tyggetabeletter).. men Gavisconen som funker best. Har snart gjort kål på 4 flasker i dette svangerskapet.
går ikke ant å bli lei pannekaker vel!O ja blir aldrig lei av pannkakor![]()
Skjønner den. Rekker kanskje litt skravling etter jobb også da![]()
ja. Må gå for toppenGör du det? De klarar du sikkert. Eg går ikkje varken för 2424 eller 3000. De klarar eg aldrig
I prinsippet kan de jo la meg gå enda en uke.. torsdag neste uke er jeg 14 dager over. Så hvis jeg skal tenke at det blir igangsetting rundt 12 dager over, så er jo ikke det før neste tirsdag. Men er jo uansett snart da. Men dagene går bare så himla sakte nå! For ikke å snakke om hvor tungt det er!da er du snart i mål. Tenker du må vel bli satt i gang snart da om det ikke skjer av seg selv ila kort tid
Hehe, ja gleder meg til det!godt du snart er i mål da. Så halsbrannen slipper taket.
Rekker å skravle når den skal stekes i alle fallJa litt
Må bake kake til 2 åringens feiring på lørdag, men rekker å skravle inni mellom![]()