Skravletråd desember

uff. Det er tungt det. Sliter voldsomt med oppstykka søvn. Kan sove 10 timer. Men når den søvnen avbrytes hele tiden, så blir jeg aldri hvil.

Det er grusomt med opstykka søvn! Følet jeg har vært på ei kjempe fyllekule hver morgen! :p

ja :D føler hun er blitt både så lang og stor i det siste. På 3mnd var hun 5.8kg og 62.5 cm lang :) så blir spennende å se :)
Første plass og over 400 innlegg er ikke dårlig ;)

Hva syns du om disse?
(Te lysholdere)8
40220410.jpg

42091942.jpg
åååh. De var fiiine da :D :D

åååja. Hun er jo superstolt over å endelig ha fått det til. Så nå er det bånn gass hele dagen :p

Hehe :p
Frøkna her ruller når hun liggerpå gulvet, men oppi nestet legger hun seg faktisk med ansiktet godt inn i siden. Hun ruller ikke over kanten...enda

Ja, har hørt flere si det. Men syns ikke det hjelper no særlig.. har prøvd yoghurt, melk, litago, lovehearts, Gaviscon (både flytende og tyggetabeletter).. men Gavisconen som funker best. Har snart gjort kål på 4 flasker i dette svangerskapet.
godt du snart er i mål da. Så halsbrannen slipper taket.

Gör du det? De klarar du sikkert. Eg går ikkje varken för 2424 eller 3000. De klarar eg aldrig
ja. Må gå for toppen ;) hr vært over 3000 før så. Da gikk jeg for 2525 som var et av krava. Så ble det bare litt til :p

da er du snart i mål. Tenker du må vel bli satt i gang snart da om det ikke skjer av seg selv ila kort tid
I prinsippet kan de jo la meg gå enda en uke.. torsdag neste uke er jeg 14 dager over. Så hvis jeg skal tenke at det blir igangsetting rundt 12 dager over, så er jo ikke det før neste tirsdag. Men er jo uansett snart da. Men dagene går bare så himla sakte nå! For ikke å snakke om hvor tungt det er!

Ja litt ;)
Må bake kake til 2 åringens feiring på lørdag, men rekker å skravle inni mellom ;)
Rekker å skravle når den skal stekes i alle fall ;)
Hva skal du bake?

Back
Topp