Skravletråd desember

Ja nr 1 var kollik. Helt j******. Eg falt i depressioner da . Hade han og hos manuell terapeut visste seg han hadd en låsning i nakken og :)
det er forferdelig. Kiropraktor fant ingen låsninger hos vår. Men noe spenn i ryggen. Som han løste opp. Men var helt j*** når det stod på som værst. Hveer dag

Tja. To uker med sykdom nå - så formen er ganske ræva. Ungen har hatt omgangen. Vi har sluppet unna foreløpig :o krysser fingrene for at jeg slipper det!

Hva med deg ? :)
Huff da, det er ikke gøy. Har selv vært forkjøla og det satt i skikkelig lenge. Alt bare bra nå. Endelig er desember her og det er deilig :)

Haha, ja her også! :p
Fant faktisk 3 åringen sovende oppi der her en kveld :p
Mi har nettopp funnet ut at hun klarer å rulle over kanten åå babynestet. Sp det er jo kjempegøy å rulle frem og tilbake over den :p

de hadde heldigvis strødd. Takk og lov vi har en kjempgod og ny bil som ligger godt på vinterveiene :)
De har vært ute å strødd her også nå, så blir ikke noe problem til barnehagen :)
Har heldigvis kjørt ferdig for i dag.

Det er mitt mål også, ganske hårete mål for min del, men det kan gå ;)
Tror kanskje jeg kan nærme meg 250 her;)
Vi får se på oppdatering om en halvtime:)

Må tar jenta en middagshvil og eg står å steker pannkakor till middag. Fyller de med kjöttdeig og en salat till :-)

Back
Topp