Hur e formen till 6 åringen? Var det ikke din som var syk idag??Nei, ha vært litt av og på her idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hur e formen till 6 åringen? Var det ikke din som var syk idag??Nei, ha vært litt av og på her idag![]()
Hehe! Hadde nok blitt noen ekstra kilo om jeg skulle fortsatt å gått gravid nå gjennom adventstida. Har ikke la veldig store planer ift bakst i år, men tar det litt som det kommer. Pleier å lage spekulasi, serinakaker, pepperkaker og et par småting til. I år hadde jeg tenkt å lage marispankonfektdet er jo kjapt og enkelt og moro for 6åringen å bli med på
![]()
Tjaaa..jeg prøverDu er kreativ, det er ikke jeg![]()
Blir det stadig vekkHehe, bra vi er flere da! Kan være et tungt navn å være til tider. Altså, man kan bli litt tullerusk av seg selv![]()
Jo de e sant. Du har rett i detNei det er klartmen man merker jo så klart forskjell på om de griner pga oppriktige følelser eller om det er bare for å teste oss
![]()
Jada, det skal jeg greieKlarer da noen til i løpet av kvelden![]()
Tuuusen takkKjempe masse lykke til<3<3<3
Oh yes, tar seg opp når vi får krav!Wow, skal si skravlinga tok seg opp når det ble desember!!
Bra med damene?
Såvidt litt ja..nok til å akeHar dere snø?!
Heldige dere er!
Regner med hun blir helt i ekstase!Det blir koselig!![]()
Ja ok! Litt samme som her da. Når var terminen din?Fordi jeg er usikker på når baby kommer og fordi det er jul/familietid. Blir derfor en kortere måned. Jeg må altså klare alt på 18 dager![]()
Det er virkelig deres tur!!!Tuuusen takkJeg har bestemt meg for at nå SKAL
Nja det spørs velMen nå er du her for å stramme oss opp![]()
Eh, så rartBle ringt opp av sykehuset idag. Hun hadde så vidt rukket å presentere seg før hun sa "men jeg ser nå at det var i morgen jeg skulle ringe deg, så da ringer jeg tilbake da"kunne ikke bare satt opp time idag liksom??
Nei ikke ej heller . Har 1 gang var över 1200 inlägg . Vet ikke ens om eg kommer över detOrker ikke prøve på det heller altså![]()
Men snart kommer denDet synes jeg også:/
Ja i grunnKjipt da?!![]()
Æsj så kjipt daNei har nok ikke det enda:-/
Hihi, skjønner den
Jeg har satt det jeg har bakt så langt i bua. Farlig om det står fremme på kjøkkenet![]()
Slike klarer jeg å lageOhh kjempe gott eller så har du alternativ å köpa butterdeig eller laga butterdeig selv å fylla de upp enda enklare . Typ sånna her Vis vedlegget 148679